مجتبی هاتف پیش از ظهر یکشنبه در حاشیه محفل ادبی با عنوان «شعر انقلاب» به خبرنگار مهر گفت: همزمان با دهه مبارک فجر و گرامیداشت یاد و خاطره سرادر سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، عصر شعر انقلاب با حضور مسئولان شهرستانی و اهالی فرهنگ و ادب و میهمانانی از شهرستان‌های اصلاندوز و بیله سوار و گرمی به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همکاری انجمن شعر و ادب شهرستان پارس آباد در سالن ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد.

وی اضافه کرد: با برگزاری این مراسم از کتاب‌های «وطن آندیم» و «کیم کیمه دیر» از مالک رهنما و «ساری گتسین و قارا گولوش» از فتح الله پناهی رونمایی شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پارس آباد با اشاره به اینکه این مراسم با هدف ترویج ادبیات انقلاب برگزار شد، افزود: شاعران در ترویج فرهنگ انقلاب اسلامی ایران نقش مهمی دارند و شعرا و اهالی قلم با بصیرت مناسب خود در خصوص انقلاب، رشادت‌ها و شجاعت سردار سپهبد شهید سلیمانی و دیگر شهدای معظم همواره اهتمام دارند و نیازمند تداوم چنین روحیه‌ای هستیم.

هاتف در ادامه با اشاره به اینکه عزت و اقتدار انقلاب اسلامی را مدیون خون شهدا هستیم، تصریح کرد: دهه مبارک فجر رهایی ملت ایران از ظلم و تاریکی و ظلم و استبداد و بی عدالتی بود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پارس آباد با اشاره به اینکه نقد و بررسی جلسات هفتگی انجمن شعر و ادب پارس آباد چهارشنبه‌های هر هفته برگزار می‌شود، ادامه داد: انجمن شعر و ادب شهرستان پارس آباد ۵۰ عضو فعال دارد و بیش از ۱۲۰ کتاب از اعضای انجمن شعر و ادب شهرستان پارس آباد چاپ شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 1348585
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.