به گزارش خبرنگار مهر، حسن قبادی ظهر پنجشنبه در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر که به منظور هماهنگی و برنامه ریزی برای استقبال از مسافران نوروزی برگزار شد، عنوان کرد: شهرستان بیله سوار با ۱۶ مرکز اقامتی و ۶ مدرسه از آمادگی اسکان ۷۵۰ گردشگر و مسافر در طول ایام تعطیلات نوروز برخوردار است.

وی با بیان اینکه تمامی دستگاه‌های اجرایی شهرستان بیله سوار برای استقبال از گردشگران نوروزی باید تمهیدات لازم را اندیشیده و از آمادگی صد درصدی برخوردار باشند، افزود: طبیعت زیبا و بکر این منطقه در کنار آثار تاریخی و جاذبه‌های گردشگری شرایط را برای حضور گردشگران از نقاط مختلف کشور فراهم کرده است.

به گفته قبادی وجود گمرک، پایانه، بازارچه مرزی و بین المللی و تردد روزانه سه هزار و ۵۰۰ نفر اتباع آذری از جمله ظرفیت‌های تأثیرگذار در رونق گردشگری این منطقه است.

فرماندار بیله سوار با تأکید بر ضرورت خدمات رسانی مطلوب به مسافران و گردشگران نوروزی، ادامه داد: اطلاع رسانی، انجام تبلیغات فراگیر و استفاده از ظرفیت تمامی دستگاه‌های دولتی و خصوصی برای معرفی شایسته شهرستان امری ضروری بوده تا نتیجه این اقدامات به افزایش جذب گردشگران نوروزی بیانجامد.

قبادی با بیان اینکه صنعت گردشگری به عنوان یکی از محورهای اساسی توسعه استان تلقی شده است، یادآور شد: امیدواریم با هم افزایی و تعامل مناسب در دستیابی به اهداف ترسیم شده در رونق گردشگری شهرستان مرزی بیله سوار بیش از پیش موفق ظاهر شویم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.