به گزارش خبرنگار مهر، جمال پیله ور ظهر چهارشنبه در جلسه هماهنگی برگزاری همایش پیاده روی به مناسبت گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در شهرستان اردبیل عنوان کرد: به مناسبت فرا رسیدن دهه مبارک فجر و بزرگداشت سردار سرافراز اسلام شهید قاسم سلیمانی همایش بزرگی با حضور آحاد مردم در دور دریاچه گردشگری شورابیل پیش بینی شده است.

وی افزود: این همایش از ساعت ۹ صبح جمعه ۱۸ بهمن ماه برگزار شده و حضور آحاد مردم در این همایش آزاد است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اردبیل ادامه داد: به منظور تشویق حاضران به امر ورزش بعد از پایان همایش به قید قرعه به تعدادی از شرکت کنندگان جوایز ارزنده نقدی و غیرنقدی اهدا خواهد شد.

پیله ور هدف از برگزاری چنین همایش‌هایی را توسعه ورزش همگانی و ایجاد شور و نشاط در بین خانواده‌ها دانست و یادآور شد: از دیگر رویکردهایی که در چنین برنامه‌هایی دنبال می‌شود، تشویق خانواده‌ها به امر ورزش و یادآوری توجه ویژه والدین نسبت به ورزش و تحرک سالم بدنی فرزندان است.

وی ادامه داد: پیش از این و همزمان با سالروز ورود تاریخی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی به کشور در ۱۲ بهمن ماه همایش بزرگ دوچرخه سواری نیز با استقبال مناسب آحاد مردم در شهرستان اردبیل برگزار شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اردبیل بر لزوم هر چه پرشور برگزار شدن برنامه‌های ورزشی و فرهنگی پیاده سازی شده در طول ایام دهه فجر تأکید کرد و افزود: به هم افزایی رؤسا و عوامل هیئت‌های ورزشی برای برگزاری هر چه منظم برنامه‌های مرتبط در طول ایام دهه فجر شدیداً نیاز خواهیم داشت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.