آیت الله سید حسن عاملی روز شنبه در آیین تقدیم بودجه ۹۹ شهرداری اردبیل به شورای شهر افزود:کوتاهی و سهل انگاری در تکمیل این پل از دیدگاه مردم قابل قبول نیست هرچند تلاش‌های بیشتری هم برای اجرای آن انجام شده است.

وی اظهارداشت: اعضای شورای شهر و شهرداری اردبیل باید در تسریع این پروژه اقدام جدی داشته باشند تا عبور و مرور و تردد در این مسیر تسهیل شود.

امام جمعه اردبیل با بیان اینکه ورودی‌های شهر اردبیل در شان و منزلت مردم نیست افزود:  باید بساط فروش علوفه در ورودی‌های شهر برچیده شود و ورودی‌های شهر چهره و نمای زیبایی از شهر را ترسیم کند.

عاملی با اشاره به اینکه شهرداری با زندگی مردم و عزت اجتماعی آنها در ارتباط است، بیان کرد: پاکیزگی و زیبایی یک شهر به اعصاب و روان آدم تاثیر می گذارد و شهرداری باید در تامین رفاه مردم و تنظیف شهر تلاش بیشتری کند.

وی بر تکمیل پروژه های نیمه تمام در شهر اردبیل تاکید کرد و گفت: عملیات اجرایی برخی پروژه ها  به خوبی پیش می رود و ضروری است در موعد مقرر به پایان برسد.

امام جمعه اردبیل توسعه گردشگری در اردبیل را یادآور شد و افزود: روزانه سههزارو ۵۰۰ نفر مسافر از مرز بیله سوار وارد استان می‌شود که علاوه بر درمان  از مناطق گردشگری اردبیل دیدن می کنند و برای ارتقا مدت ماندگاری این مسافران باید مناطق گردشگری اردبیل از زیبایی خاصی برخوردار باشد.

در این جلسه بودجه ۹۹ از سوی شهرداری اردبیل تقدیم شورای اسلامی شهر شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.