رامین معبودی روز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران افزود: کمک‌های غیرنقدی ارسالی این جمعیت شامل مواد غذایی، انواع کنسرو، مواد بهداشتی، شوینده، البسه و پتو بود که به ۲ استان سیستان و بلوچستان و هرمزگان ارسال شد.

وی با بیان اینکه پیش از این هم ۲ محموله کمک های جمعیت هلال احمر استان اردبیل به مناطق سیل‌زده کشور ارسال شده بود، اظهارداشت: این کمک‌های ارسالی شامل ۲ هزار بسته غذایی ۷۲ ساعته، ۷۰۰ بسته غذایی یک ماهه، ۲ هزار و ۸۲۰ تخته پتو، سه قوطی کنسرو لوبیا به ارزش هشت میلیارد و ۵۳۷ میلیون ریال بود.

وی بیان‌کرد: مردم استان اردبیل همیشه بویژه در حادثه اخیر سیل در استان‌های جنوب و جنوب شرقی کشور با مردم این مناطق ابراز همدردی کرده و یاری‌گر جمعیت هلال احمر استان بودند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل با اشاره به اینکه این جمعیت در آمادگی کامل برای کمک به مردم مناطق سیل‌زده بسر می‌برد، اضافه کرد: این جمعیت آمادگی هر نوع کمک مورد نیاز در مناطق سیل زده از جمله نرم‌افزاری و سخت‌افزاری، اعزام نیروهای امدادی، ارسال مواد خوراکی و مایحتاج اولیه را دارد.

معبودی با اشاره به نحوه واریز کمک‌های نقدی مردم به هموطنان آسیب‌دیده در سیل گفت: شماره حساب ۹۹۹۹۹ جمعیت هلال احمر نزد بانک ها، واریز به شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۹۹۹۹۹۹۹۹۶ نزد بانک ملت و شماره کارت ۵۸۹۴۶۳۱۸۵۰۲۵۹۷۳۰ نزد بانک رفاه کارگران جهت واریز کمک‌های نقدی مردم اعلام شده است.

وی افزود: هموطنان نوع‌دوست می‌توانند با کد دستوری #۱۱۲* هم کمک های نقدی خود را واریز کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.