محمد رضا برادران روز پنجشنبه در مجمع انتخاباتی هیات ورزش‌های جانبازان و معلولان استان اردبیل افزود: در سال ۹۴ هیات جانبازان و معلولان استان اردبیل در بین هیات‌های کشور در جایگاه ۲۸ قرار داشت.

وی با بیان اینکه بر اساس اعلام فدراسیون هم‌اکنون هیات استان اردبیل در بین هیات‌های  کشور در رتبه ۱۳ قرار دارد، اظهار داشت: این امر بیانگر تلاش و کوشش دست اندرکاران این هیات است.

وی بیان کرد: جانبازان و معلولان ورزشکار استان در بیشتر مسابقات جهانی و پارالمپیک درخشیده و برای کشورمان افتخار کسب کردند.

او با اشاره به وجود ورزشکارانی از استان اردبیل در تیم ملی همچون قادر مدبر ، مجید فرزین و جلیل باقری جدی اضافه کرد: اردبیل با این که امکانات کمی در مقایسه با سایر استان ها دارد اما جزو یکی از مدال آورترین استانهاست.

وی ادامه داد: در بازیهای پارالمپیک ورزشکاران این استان تاکنون در مجموع موفق به کسب ۱۲ مدال رنگارنگ شدند، که هشت مدال آن طلا بوده و از این حیث استان اردبیل در کشور مقام اول را دارد.

برادران گفت: قادر مدبر ورزشکار اردبیلی هم با کسب پنج مدال طلا و یک مدال برنز و داود بهتاج با چهار دوره حضور به عنوان مربی تیم‌های ملی ایران در بازیهای پارالمپیک رکودار در کشور هستند.

 سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل با اشاره به لزوم تقویت نسل جدید افزود: باید همه تلاش کنیم تا ورزشکاران جانباز و معلول استان بیش از پیش در میادین جهانی و بین المللی بدرخشند و برای کشورمان افتخار آفرینی کنند.  

وی بیان کرد: تلاش می‌شود تمامی سالن‌های ورزشی و اداری تحت پوشش اداره کل ورزش و جوانان برای استفاده جانبازان و معلولان مناسب‌سازی شود.

او با بیان اینکه نگاه به ورزش همگانی به عنوان بستر قهرمانی باید مدنظر هیات‌ها باشد، اظهار داشت: با اینکه ورزش کردن برای همه اقشار جامعه مهم است ولی برای ورزشکاران جانباز و معلول واجب بوده و به آنها امید به زندگی می‌دهد.
 

وی از رییس جدید هیات ورزش‌های جانبازان و معلولان استان اردبیل خواست توجه به استعدادیابی با همکاری مدارس استثنایی و بهزیستی، توجه به ورزش بانوان، برگزاری دوره‌های آموزشی برای مربیان و داوران جهت ارتقای سطح دانش آنها و استفاده از تمامی ظرفیت‌های بخش خصوصی و دولتی را از اولویت‌های این هیات قرار دهد.

او از حمایت اداره کل ورزش و جوانان از تمامی هیات‌های ورزشی فعال در استان خبر داد و گفت: فعال کردن هیات شهرستانها، برگزاری مجمع سالیانه و ارائه گزارش به اعضای مجمع، استفاده از نظرات و ظرفیت پیشکسوتان و توجه ویژه به مباحث فرهنگی از دیگر اولویت‌های هیات ورزش های جانبازان و معلولان استان باشد.

در مجمع انتخاباتی هیات ورزش‌های جانبازان و معلولان استان اردبیل که سه نامزد داشت میر حمید موسوی با کسب ۱۲ رای از مجموع ۱۴ رای ماخوذه به مدت چهار سال به عنوان رییس جدید این هیات انتخاب شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.