داود شایقی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مجوز ماده ۵۶ برای این پروژه صادر شده تا با مشارکت بانک عامل منابع مورد نیاز تامین شود و با نظارت دستگاه مجری شاهد ادامه فعالیت این پروژه با هدف تکمیل آن در سریعترین زمان خواهیم بود.

 تالار شهر اردبیل به عنوان بزرگترین طرح عمرانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در سایت مجتمع کوثر در حال احداث است و دارای چند سالن موسیقی ، تئاتر و متحرک خواهد بود.    

وی بیان کرد:  اعتبارات سفر رییس جمهوری در یک ردیف مشخص طی امسال و سال آینده به استان ابلاغ خواهد شد و تلاش می‌کنیم تا پایان دولت دوازدهم همه اعتبارات مصوب سفر رئیس جمهور تامین و پروژه‌های نیمه تمام هم تکمیل شود.

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل ادامه داد: سفر اخیر رییس جمهوری و هیات دولت نتایج سودمندی را برای تامین اعتبار پروژه‌های متعدد استان به همراه داشته و امید است با پیگیری مدیران دستگاه‌های اجرایی زمینه جذب آنها در کمترین زمان فراهم آید.

وی اضافه کرد: در این سفر یک‌روزه ۹۳ طرح عمرانی با اعتبار ۲۰ هزار و ۶۵۳ میلیارد ریال و ۵۰ طرح اقتصادی با اشتغال‌زایی چهار هزار و ۳۹۵ نفر به بهره برداری رسید.

شایقی گفت:در این سفر  پروژه‌های بزرگی همچون کامیون‌سازی مشگین‌شهر، سد احمدبیگلو مشگین‌شهر ، بیمارستان شهدای پارس‌آباد، بیمارستان ترومای اردبیل ، کارخانه‌های نساجی، فاز دوم کارخانه نئوپان خلخال و فاز دوم کارخانه آرتاویل تایر ، ۱۰ هزار هکتار از پایاب سد خداآفرین و چهار خطه کردن جاده اردبیل-مشگین شهر افتتاح شد

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.