دکتر ابولفضل باقری روز دوشنبه در نشستی با فرماندار خلخال با بیان اینکه در حال حاضر شهر خلخال فاقد درمانگاه  شبانه‌روزی دولتی و یا بخش خصوصی است، افزود: با اجرای این طرح بسیاری از مشکلات مربوط به مراجعه اجباری مردم به بیمارستان برای مسایل جزیی درمانی حل خواهد شد.

وی بیان کرد: در این راستان در تلاش هستیم با دریافت مجوز از وزارت بهداشت و درمان واموزش پزشکی در مانگاه دولتی تخصصی شفا شهر خلخال را با اندکی تغییرات به یک درمانگاه نیمهدولتی و با حفظ پزشکان متخصص موجود بصورت شبانه روزی اداره کنیم و در این زمینه بخش خصوصی اعلام آمادگی کرده است.

او با بیان اینکه تنها درمانگاه شبانه روزی بخش خصوصی این شهر از دو سال پیش بدلیل وجود اختلاف بین شرکای ساختمان درمانگاه تعطیل شده افزود: این درمانگاه با کمک های  تسهیلاتی و اعتباری دولتی با هدف ارائه خدمات بهداشتی ، درمانی به مردم در خلخال راه اندازی شده و اجازه تغییر کاربری این محل  به بهانه‌های مختلف از سوی دانشکده علو پزشکی خلخال داده نشده است.

در این نشست فریدون بابایی فرماندار خلخال نیز راه‌اندازی درمانگاه‌های شبانه‌روزی در این شهر را با توجه به درخواست‌های مکرر شهروندان ضروری دانست و افزود:فرمانداری نیز به نوبه خود در         راه‌اندازی درمانگاه شبانه‌روزی از سوی بخش خصوصی از هرگونه مساعدت دریغ نمی‌کند .

نخستین درمانگاه شبانه‌روزی بخش خصوصی خلخال در روز  سوم خرداد ماه سال 92 و  با زیربنای دو هزار و 700 متر مربع در هفت طبقه  و با هزینه 30 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری توسط پزشکان بخش خصوصی  بهره‌برداری شده و پس از سه سال به علت وجود اختلاف در بین شرکای ساختمان تعطیل شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.