به گزارش ایرنا، فرماندار شهرستان شمیرانات در مراسم بهره برداری از این پروژه های عمرانی گفت: برای اجرا و بهره برداری از این 35 پروژه اعتباری بالغ بر 70 میلیارد تومان هزینه شده است.
وی اظهار کرد: بیش از 31 میلیارد تومان از مجموع اعتبارات مورد نیاز برای اجرای این پروژه ها از طریق شهرداری فشم، شمشک و لواسان تامین شده و سرمایه گذاری شده است.
وی در ادامه با اشاره به اجرای پروژه اسکادا(کنترل سیستم های آب و فاضلاب) در لواسان گفت: پروژه اسکادا از جمله پروژه هایی است که از سوی آبفا اجرا و بطور شبانه روزی تاسیسات آب و فاضلاب و چاه ها و منابع آبی را رصد و کنترل می کند.
وی گفت: طراحی و تکمیل ورودی شهر فشم، تکمیل ورودی شهر شمشک، گاز رسانی به روستاهای کند علیا، سفلی، بوجان، کردیان مزرعه سادات و ناصر آباد از جمله پروژه های افتتاح شده در این شهرستان هستند.
خانمحمدی همچنین یادآور شد: در کمیته اقتصاد مقاومتی این شهرستان پروژه هایی با اعتبار 10 هزار میلیارد تومان به تصویب رسیده که اعتبارات موردنیاز آن از طریق بخش خصوصی تامین می شود.
وی گفت: با کمک دولت و اجرایی شدن این پروژه ها بیش از 4 هزار فرصت شغلی در شهرستان شمیرانات ایجاد می شود.
به گزارش ایرنا، آیین افتتاح پروژه های شهرستان شمیرانات همزمان با هفته دولت و با حضور حاجی میرزایی دبیر هیات دولت و چاوشی معاون سیاسی استاندار تهران برگزار شد.
خبرنگار: معصومه آقا امینی - انتشار دهنده: محسن فتاحی
تهرام/1109/7244**1625
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.