مجمع انتخاباتی هیات دو و میدانی استان اردبیل روز یکشنبه با حضور ایرج عرب سرپرست فدراسیون و اعضای مجمع در سالن کنفرانس ورزشگاه رضازاده برگزار شد.

در این مجمع انتخاباتی که سه نامزد داشت اکبر ورودی با کسب ۱۲ رای از مجموع ۱۷ رای ماخوذه به مدت چهار سال به عنوان رییس جدید هیات دو و میدانی استان اردبیل انتخاب شد.

محمد فاخر دیگر نامزد سه رای و حسین روشن موفق به کسب ۲ رای از مجموع ۱۷ رای ماخوذه در این مجمع انتخاباتی شدند.

رییس جدید هیات دو و میدانی استان اردبیل گفت: بسط و گسترش دو و میدانی، فعال کردن هیات شهرستان‌ها، حضور پررنگ در مسابقات کشوری و بین‌المللی، توجه به ورزش بانوان و تلاش برای جذب حامی مالی از جمله برنامه‌های این هیات است.

اکبر ورودی مهیا کردن زیرساخت‌ها، برگزای کلاس‌های آموزشی برای مربیان و داوران جهت ارتقای سطح دانش آنها، برگزاری منظم مسابقات در رده‌های سنی مختلف برای آقایان و بانوان، استفاده از تمامی ظرفیت‌ها و تجربیات پیشکسوتان دو و میدانی و ایجاد همدلی و تعامل و همکاری با فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان استان را از دیگر برنامه‌های این هیات در آینده ذکر کرد.

او استعدادیابی و استفاده مطلوب از پایگاه‌های استعدادیابی، بها دادن به ورزشکاران و تجلیل از قهرمانان ملی، استفاده از تمامی ظرفیت‌های استان و برگزاری مسابقات دو و میدانی در نقاط محروم و حاشیه شهرها را جمله دیگر اقدامات این هیات در استان دانست.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.