حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی روز چهارشنبه در بدو ورود به اردبیل در فرودگاه اردبیل افزود: در جمع مردم بزرگوار ، مرزبان و دلاور استان اردبیل هستیم و بسیار خوشحالم که برای سومین بار موفق شدیم به دیار اردبیل و مردم عزیز  و ولایت مدار استان بیاییم.

وی گفت:  روز بسیار مبار ولادت حضرت زینب کبری (س) و روز احترام و پاسداشت پرستاران پرکار و عزیز است و همچنین اولین روز سال میلادی است که امروز آغاز می شود.

آقای روحانی با بیان اینکه پروژه‌های  مهمی در زمینه سد ،کانال‌کشی‌های مختلف و در زمینه فرودگاه و ترمینال آن و نیز در بخش صنعت و معدن که ۲ کارخانه بزرگ را افتتاح می‌کنیم که فقط برای اجرا و تکمیل این 2 کارخانه ۲ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری شده و همین طرح‌ها را افتتاح خواهیم کرد.

وی اظهارداشت: همه برنامه‌هایی که برای سال ۹۸ و سال ۹۹ اجرایی خواهند شد را  امروز به مردم قول خواهیم داد.

رییس‌جمهوری به همراه برخی از وزاری کابینه برای افتتاح چند طرح عمرانی و بهداشتی و درمانی دقایقی قبل وارد اردبیل شد.

 به گزارش ایرنا، در این سفر یک‌روزه  ۹۳ طرح عمرانی  با اعتبار ۲۰ هزار و ۶۵۳ میلیارد ریال و ۵۰ طرح اقتصادی با اشتغال‌زایی چهار هزار و ۳۹۵ نفر بهره‌برداری می‌شود.

کارخانه کامیون‌سازی مشگین‌شهر، سد احمدبیگلو مشگین‌شهر ، بیمارستان شهدای پارس‌آباد، بیمارستان ترومای اردبیل ، کارخانه‌های نساجی، فاز دوم کارخانه نئوپان خلخال و فاز دم کارخانه آرتاویل تایر ، ۱۰ هزار هکتار از پایاب سد خداآفرین ، چهار خطه کردن جاده اردبیل - سرچم ، پل معلق شیشه‌ای هیر اردبیل ، جاده چهاربانده اردبیل-مشگین شهر و رضی - امیرکندی بطول ۵۰ کیلومتر ، آبگیری سد بفراجرد خلخال و ترمینال فرودگاه اردبیل از جمله طرح‌های مهم افتتاحی در این سفر هستند.

افتتاح فاز اول پست آرتا، شبکه آبیاری دشت فتحعلی مغان، افتتاح دروازه عالی قاپو،ساماندهی بقعه شیخ کلخوران، احداث و بازسازی مدارس و افتتاح پروژه‌های ارتباطات و فناوری اطلاعات از جمله پروژه‌های دیگر قابل افتتاح در سفر رییس جمهوری است.

در این سفر یک روزه تعدادی از معاونان رییس‌جمهوری، وزیران و اعضای هیات دولت دکتر روحانی را همراهی می‌کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.