احمد ناصری روز سه‌شنبه در همایش سرگروه‌های درسی استان از تلاش برای ایجاد امکانات و ظرفیت‌های لازم برای تحقق زیر نظام‌های سند تحول بنیادین در منطقه خبر داد.

او اظهارداشت: در چهار سال اخیر هفت هزار متر مربع به مجموع فضاهای ورزشی استان افزوده شده و ۶ هزار مترمربع نیز تا شروع سال تحصیلی آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی جذب نیروی انسانی متعهد و متخصص از مسائل مهم مطرح شده در سند تحول بنیادین ذکر کرد و گفت: اولویت جذب نیروی انسانی در آموزش و پرورش از طریق دانشگاه فرهنگیان می‌باشد و استان اردبیل از موقعیت خوبی در این زمینه داشته و رتبه هفتم را بخود اختصاص داده است.

وی با بیان اینکه ایجاد وحدت رویه در شیوه‌های تدریس بین معلمان ضروری است، گفت: در فرایند آموزشی اگر چنین وحدت رویه‌ای وجود نداشته باشد، تعارضی بوجود خواهد آمد که خروجی آن مستحق دانش‌آموزان نمی‌تواند باشد.

ناصری به بال ابردن میانگین نمرات دانش‌آموزان مدارس با اصرار بعضی از مدیران مدارس به معلمان انتقاد کرد و افزود: چنین عملی فعالیت‌های آموزشی و پرورشی را تحت‌شعاع قرار می‌دهد.

به گزارش ایرنا ،مهرماه امسال ۲۵۰ هزار دانش‌آموز پایه‌های پیش‌دبستانی تا دبیرستان با حضور در حدود ۱۰ هزار کلاس درس آماده‌سازی شده در سه هزار و ۴۰۰ واحد آموزشی استان اردبیل سال تحصیلی جدید را شروع کرده‌اند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.