سید مصطفی آذرکیش روز دوشنبه درآیین نواخته شدن زنگ مدارس در مجتمع آموزشی شبانه روزی دخترانه همیاری شهرستان رودان هرمزگان افزود: تربیت دانش آموزان مستعد و کارآفرین یکی از رویکردهای جدید آموزش وپرورش درسند تحول بنیادین است که این مهم باتوجه به نیازجامعه صورت گرفته است.
وی بیان داشت: نیروی انسانی مستعد و کارآزموده مهم‌ترین رکن کشور است که این امر مهم در نهاد آموزش وپرورش ومدرسه محقق می‌شود.
این مسوول اظهارداشت: شعار سال تحصیلی جدید آموزش وپرورش «افزایش پوشش تحصیلی، ارتقای کیفیت آموزشی وپرورشی و تحقق تعلیم وتربیت تمام ساحتی» است که برای رسیدن به این امر نیازمند مشارکت همگانی هستیم.
آذرکیش ابرازداشت: آموزش وپرورش هرمزگان جزو استان‌های برتر کشور است که در سال‌های گذشته نسبت به افزایش پوشش تحصیلی دانش آموزان این استان برای رسیدن به میانگین کشوری اقدام کرده است.
وی ادامه داد: درسال تحصیلی جدید ۱۱۰ هزار مدرسه در کشور پذیرای دانش آموزان است که از این تعداد سه هزار و ۵۸۵ مدرسه مربوط به استان هرمزگان می‌باشد.
این مقام مسوول در وزرات آموزش وپرورش گفت: مدرسه کانون تربیت محله و کانون وحدت و توسعه است که با همکاری همه جانبه دستگاه‌ها رقم می‌خورد.
آذرکیش با اشاره به گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد وخاطره شهدای فرهنگی و دانش آموز گفت: شهدای فرهنگی افتخار وسرمایه‌های معنوی آموزش وپرورش هستند که در مقطعی که کشور نیاز به دفاع داشت در برابر دشمن ایستادند.
شهرستان رودان در ۹۰ کیلومتری شرق بندرعباس مرکز استان هرمزگان قرار دارد.
۷۱۹۵/۶۰۴۸ 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.