رییس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خلخال روز سه‌شنبه به خبرنگار ایرنا گفت:  موج  جدیدی از بارش برف همراه با کولاک مقطعی باعث محدودیت دید در جاده‌های کوهستانی شده و در گردنه‌های برف‌گیر، مرتفع و راه‌های روستایی تردد با استفاده از زنجیرچرخ صورت می‌گیرد.

معروف خسروی  با بیان اینکه از شب گذشته گردنه الماس واقع در جاده ارتباطی خلخال به اسالم چندین بار با تلاش راهداران بازگشایی، برف‌روبی و نمک پاشی شده، گفت: به علت سرمای شدید ویخ‌بندان استفاده از زنجیر چرخ همراه با احتیاط کامل به رانندگان عبوری از این منطقه  توصیه می‌شود .

وی بیان کرد: در حال حاضر به جز راه مسدود شده خلخال به پونل در استان گیلان تمامی جاده‌های اصلی، فرعی و روستایی این شهرستان باز و رفت و آمد  در آنها  جریان دارد.

فرمانده پلیس راه اردبیل به سرچم نیز در گفت‌وگو با ایرنا از بارش برف ،کولاک و یخبندان مقطعی در راه های ارتباطی جنوب استان به ویژه راه ارتباطی خلخال به اسالم و گردنه الماس خبر داد و به همراه داشتن زنجیر چرخ و سایر تجهیزات زمستانی را برای رانندگان عبوری ازاین جاده  کوهستانی ضروری اعلام کرد .

رییس اداره هواشناسی خلخال نیز گفت: بارش برف به صورت خفیف و پراکنده که از شب گذشته در این شهر آغاز شده هم‌اکنون در مناطق کوهستانی و گردنه‌های برف‌گیر با شدت بیشتری ادامه دارد.

فرامرز فرض‌الله‌پور افزود: دمای هوای امروز این شهر به  نزدیکی‌های یک درجه زیر صفر درجه رسید.

خلخال در جنوب اردبیل و همسایگی استان گیلان واقع است. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.