امیرعلی فرهنگ روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:در حال حاضر اعتبارات منابع داخی این دانشگاه جوابگوی نیاز اعتباری تکمیل این پروژه ورزشی بزرگ دانشجویی نیست وتنها در صورت دریافت کمک های اعتباری دولتی این پروزه قابلیت تکمیل وبهره برداری خواهد داشت .

وی با بیان اینکه پروژه احداث سوله ورزشی دانشگاه پیام نور خلخال از مدتها پیش متوقف وتعطیل شده است اظهار کرد:چند سالی است پروژه ساخت ورزشگاه سرپوشیده دانشگاه پیام نور خلخال به حال خود رها شده و حالا تبدیل به پارکینگ اتومیبل بعضی کارکنان دانشگاه شده است.

 فرهنگ با بیان اینکه اعتبارات هزینه شده از محل اعغتبارات منابع داخلی دانشگاه برای اجرای این پروژه در سالهای گذشته با گذشت زمان در حال ازبین رفتن است گفت: برای تکمیل عملیات اجرایی پروژه مجتمع ورزشی پیام نور خلخال و تکمیل ان نیازمند۱۵ میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است .

وی با اشاره به اینکه تاریخ ساخت این پروژه در فضایی به مساحت ۲ هزارو ۶۶۰ متر مربع از سال ۱۳۸۹ آغاز شده است افزود: این پروژه یک پروژه منحصر به‌فرد در حوزه ورزش با کاربری‌های مختلف و سه سالن مجزا جانبی در کاربری‌های متفاوت برای تمامی رشته‌های ورزشی طرح‌ریزی شده است و هم اکنون ۵۵ درصد پیشرفت فیزیک دارد.

فرهنگ تصریح کرد: این پروژه از نیمه دوم سال ۹۴ در تعطیلی مطلق بوده و همچنین با توجه به وضعیت موجود، سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور قادر به تامین و تخصیص اعتبار لازم برای ادامه و تکمیل این پروژه نیست.

رئیس دانشگاه پیام نور خلخال افزود: این ورزشگاه علاوه بر رفع نیازهای ورزشی دانشگاه پیام نور به عنوان یک سالن تخصصی و مجهز پس از تکمیل در اختیار جامعه ورزشی شهرستان قرار گرفته وبا این کار زمینه برگزاری مسابقات ورزشی در رشته های مختلف ودر سطوح منطقه ای ،استانی وملی در این مجموعه ورزشی فراهم خواهد شد .

پروزه احداث مجموعه ورزشی دانشگاه پیام نور خلخال در بهمن ماه سال ۱۳۸۹با حضور سرپرست دانشگاه پیام نور استان اردبیل و جمعی از مسئولان شهرستان خلخال، کلنگ زنی واغاز بکار کرد .

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.