عدالت حاجی‌پور روز دوشنبه در مراسم بزرگداشت روز دانشجو با اشاره به موقعیت جغرافیایی پارس‌آباد و با بیان اینکه این شهرستان دومین شهرستان پرجمعیت استان و یکی از مهاجر پذیرترین مناطق استان می‌باشد، افزود: با اجرای طرح نظام سلامت، خدمات بهداشتی و درمانی نسبت به گذشته از نظر کیفی ارتقا یافته است.
وی دانشجویان را نیروهای فعال و پویای جامعه و بازوی توانمند علمی کشور دانست که بار عظیم فرهنگ ملت و دانش‌پژوهی و فناوری را بر دوش می‌کشند.

او اظهارداشت: دانشجویان نشان داده‌اند که همواره با درک عمیق از مقتضیات زمان در مسیر دفاع از کیان اسلام و انقلاب همچون شمع روشن و چراغ پرفروغ تاریکی‌ها را زدوده و به اجتماع نور تابانیده‌اند.

او همچنین به انتخابات پیش رو در دوم اسفندماه سال جاری اشاره کرد و گفت: دانشجویان امروز آگاه و هوشیار هستند و اجازه نمی‌دهند عده‌ای بر موج مطالبات جامعه دانشجویی نشسته و از آن برای رسیدن به اغراض خود سوءاستفاده کنند.

وی با تاکید بر لزوم تقویت روحیه مطالبه‌گری در دانشجویان به عنوان آینده‌سازان کشور افزود: مطالبه‌گری مبتنی بر اطلاعات دقیق ، همراه با شناخت ظرفیت‌ها، فرصت‌ها و بیان پیشنهادات می‌تواند زمینه‌ساز توسعه باشد.

شهرستان مرزی پارس‌آباد مغان در ۲۳۰کیلومتری اردبیل و مجاورت جمهوری آذربایجان قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.