به گزارش ایرنا ، هزاران نفر از دانش‌آموزان ، دانشجویان ، فرهنگیان ، مسئولان و اقشار مختلف مردم خلخال روز دوشنبه با شرکت در راهپیمایی ۱۳ آبان شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل سرداده و دخالت‌های استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا را در امور کشورمان و سایر کشورهای جهان محکوم کردند.
راهپیمایی مردم خلخال در حالی که مسئولان مختلف شهرستان پیشاپیش مردم حرکت می‌کردند، از میدان جانبازان این شهر آغاز و پس از طی مسیر خیابان امام خمینی (ره) با تجمع در میدان معلم این شهر ، سخنرانی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل و قرائت قطعنامه در این محل پایان یافت.

حجت‌الاسلام جعفر توحیدی ،مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه خلخال در تجمع راهپیمایان این شهر از یوم‌الله ۱۳ آبان ماه به عنوان روز تاریخی ،سرنوشت‌ساز کشور یاد کرد و گفت: وقایع مهمی از جمله تبعید امام راحل به ترکیه در سال ۵۷ ،شهادت جمعی از دانش‌آموزان و دانشجویان تهران بدست عمال رژیم شاهنشاهی پهلوی و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا بدست دانشجویان پیرو خط امام در سال ۵۸ در این روز اتفاق افتاده است.

وی با بیان اینکه دانش‌آموزان و دانشجویان از ارکان مهم انقلاب اسلامی بوده و در شکل‌گیری نظام اسلامی ایران نقش مهمی داشته‌اند، اظهارداشت: زنده نگهداشتن این روز و برگزاری راهپیمایی احیا و حفظ ارزش‌های انقلاب و دستاوردهای شهدای والامقام کشور اسلامی ایران است.
مشابه این راهپیمایی با حضور گسترده مردم در شهرهای کلور مرکز بخش شاهرود و هشجین مرکز بخش خورش‌رستم این شهرستان برگزار شد.

خلخال در جنوب اردبیل قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.