به گزارش ایرنا ، زهرا محیطی روز سه‌شنبه در آیین گرامیداشت سالروز جهانی کودک افزود: توجه به مسائل زیست‌محیطی و آشناسازی کودکان و نوجوانان با آسیب‌های اجتماعی در اولویت برنامه‌های کانون قرار گرفته است.

او  از عضویت بیش از پنج هزار کودک و نوجوان در فعالیت‌های ۲ مرکز پرورش فکری کودکان و نوجوانان خلخال و هشجین خبر داد و گفت :سه هزار و ۴۰۰ نفر در کانون خلخال و هزار و ۶۰۰ نفر نیز در مرکز بخش خورش‌رستم عضویت دارند.

وی با گرامیداشت روز جهانی کودک اظهار داشت: ده‌ها ویژه برنامه در هفته ملی کودک از جمله معرفی کودکان عاشورایی در بقاع متبرکه و امامزادگان ، صیانت از کودکان با برگزاری دوره آموزشی ویژه مادران جوان ، جشن غنچه‌های زندگی ، مسابقه نقاشی با موضوع محیط‌زیست ، جمع‌آوری و پاکسازی نمادین فضاهای سبز شهری و راهپیمایی نمادین کودکان در شهر با شعار "زندگی سالم و با محیط سالم و عاری از آلاینده‌ها" برگزار می‌شود.

او گفت: در تابستان گذشته بیش از ۵۰۰ نفر از کودکان علاقه‌مند به یادگیری مهارت‌های هنری در مراکز کانون شرکت کردند.

وی افزود: نتیجه تلاش‌های صورت گرفته دستیابی اعضای کانون به عناوین برتر کشوری و بین‌المللی در جشنواره‌های مختلف هنری است.

وی اظهار داشت: کسب عنوان بهترین کارگردانی توسط نوجوان عضو این کانون در جشنواره بین‌المللی قاصدک ، کسب رتبه اول جشنواره استندآپ کمدی کودک و راهیابی ۲ نفر از اعضا به مرحله پایانی جشنواره قصه‌گویی استان اردبیل از موفقیت‌های اعضای فعال کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این شهرستان است.

۷۱۱۹/۶۰۱۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.