به گزارش ایرنا ،پژوهان در جلسه کمیته سوخت خلخال افزود:مشکل کمبود گاز مایع در خلخال متاثر از مشکل کلان کشوری بوده با این حال با پیگیرهای صورت گرفته در مهرماه امسال ۷۶ تن و ۹۱۰ کیلوگرم گاز مایع از طریق مرکز استان اذربایجان شرقی به این شهرستان ارسال شده است.

وی با بیان اینکه شرکت توزیع گاز مایع خلخال آماده ارایه هرگونه خدمات به مراجعان و مصرف کنندگان گاز مایع است اظهار کرد:در صورت مراجعه مردم به این شرکت دست سودجویان و افرادی که سیلندرهای حاوی گاز مایع را به چندین برابر قیمت مصوب به فروش می‌رسانند از بازار کوتاه خواهد شد .

او بیان کرد: هم‌اکنون ۳۰ تن گاز مایع در شرکت توزیع گاز مایع خلخال آماده عرضه و فروش به مشتریان خانگی وتجاری بوده و این شرکت از عرضه این سوخت به افراد سودجو وفرصت طلب خودداری خواهد کرد .

پژوهان گفت: برای پیشگیری از هرگونه گران فروشی گاز مایع در بازار تحویل گاز به مصرف‌کنندگان عمده و صنعتی از جمله ایزوگام‌کاران نیازمند ارایه مدارک رسمی از دستگاه اجرایی و یا اتاق اصناف است .

در این جلسه رضوان صادقی معاون امور عمرانی فرماندار خلخال نیز با اشاره به بلاتکلیف بودن گاز پیک نیک پرکنی‌های شهر خلخال افزود:در حالی که اتاق اصناف به دلیل واقع شدن محل کسب این صنوف در خارج از محدوده قانونی شهر امتناع می‌کند ادامه فعالیت غیر مجاز این واحدهای صنفی بدون پروانه نیز منع قانونی دارد .

او اظهار کرد: با توجه به نیاز مردم اتاق اصناف و شهرداری خلخال به مدت یک هفته مهلت دارند نسبت به تعیین تکلیف این واحدها برای حل مشکل مراجعات مردمی اقدام و نتیجه را به فرمانداری اعلام کنند .

او با بیان اینکه ارایه هرگونه خدمات شارژ سوخت خودروهای دو گانه سوز ال پی جی از سوی گاز پیک‌نیک پرکنی‌ها ممنوع است،اضافه کرد: حتی در صورت صدور پروانه کسب، این واحدهای صنفی تنها مجاز به شارژ سیلندرهای گاز پیک‌نیک بوده و حق ارایه خدمات شارژ سوخت گاز فشرده  ال پی جی به خودروهای دوگانه سوز را نخواهند داشت.

خلخال در جنوب اردبیل واقع است.

۷۱۱۹/۶۰۱۶

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.