به گزارش خبرنگار ایرنا، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در این آیین با بیان اینکه شناسنامه عظمت ملت بزرگ ایران در دوران هشت سال دفاع مقدس صادر شد، گفت: این دوران افتخار داشت از این جهت که دنیا به عظمت، عزت، شوکت، بزرگی و آزادگی مردم ایران پی بردند.

آیت الله سید حسن عاملی با اشاره به اینکه در هشت سال دفاع مقدس کشور در زمینه های مختلف پیشرفت خوبی کرد و به خودکفایی رسید، افزود: در آن دوران دشمن با مقاومت و دفاع جانانه تمامی آحاد مردم ایران ذلیل شد و به التماس افتاد.
وی اظهار داشت: از سوی دیگر  آن دوران برای مردم غم محسوب می شود بخاطر اینکه که انسان‌های بزرگ و جوانان غیرتمند زیادی مظلومانه در دفاع از آرمان‌های انقلاب و تمامیت ارضی کشورمان شهید شدند.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل هم گفت: هفته دفاع مقدس مختص نیروهای مسلح نیست بلکه متعلق به تمامی آحاد مردم و مسئولان است.

سردار جلیل بابازاده افزود: گفتمان نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران گفتمان مقاومت، استقامت و پایداری است و مانند ارباب بی کفن خود حضرت سید الشهدا (ع) ذره ای در برابر دشمنان و بدخواهان ملت بزرگ ایران کوتاه نخواهند آمد.

وی بیان کرد: امروز نیروهای مسلح در سراسر کشور قدرت دفاعی و آمادگی خود را در معرض دید مردم و جهانیان قرار می دهند تا دوستان ایران شاد و خوشحال شده و دشمنان و بدخواهان نیز ناراحت شوند.

سردار بابازاده افزود: ملت فهیم و آگاه ایران اسلامی با حضور در تمامی صحنه ها و تحمل سختی‌ها نشان دادند که به انقلاب اسلامی و آرمان‌های آن پایبند بوده و از مسئولان جلوتر هستند.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با اشاره به وضع اقتصادی مردم گفت: برای قدرشناسی از بزرگواری مردم تمامی مسئولان باید برای حل مشکل آنان جهادی عمل کرده و در باز کردن گره مشکلات آنها شبانه روز تلاش کنند.

در این آیین  یگان های نمونه ارتش، سپاه، بسیج و نیروی انتظامی اردبیل از مقابل قرآن کریم و تمثال بنیانگذار جمهوری اسلامی و مقام معظم رهبری رژه رفتند.

براساس گزارش خبرنگاران ایرنا نظیر این آیین و صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در شهرستان‌ مشگین‌شهر و دیگر شهرستان‌های استان نیز برگزار شد.   

 ۶۱۳۰/ ۱۲۵۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.