به گزارش ایرنا ،سرهنگ جهانبخش عطایی روز جمعه در جلسه ستاد هماهنگی برگزاری ویژه برنامه‌های هفته دفاع مقدس خلخال افزود: در هفته فاع مقدس امسال برنامه اعزام گروه‌های پزشکی به مناطق محروم روستایی این شهرستان بصورت ویژه اجرا خواهد شد.

وی با بیان اینکه پیش از این ۶۵۰ نفر از اهالی روستا خانقاه بفراجرد از توابع بخش مرکزی  این شهرستان تحت معاینه و درمان رایگان قرار گرفته‌اند، گفت: بسیج جامعه پزشکی به همراه گروه جهادی شهید محمدجواد تندگویان در مدرسه سلمان فارسی روستای خانقاه بفراجرد مستقر و با استقبال مردم خدمات درمانی، بهداشتی، فرهنگی، آموزشی و محرومیت‌زدایی در این روستا انجام شد.

فرمانده سپاه خلخال اظهار کرد: در زیباسازی مدارس نیز گروه‌های جهادی از ۲۱ شهریور در این روستا استقرار یافته و در بحث آموزش همگانی، مشاوره روانشناسی و بهداشتی نیز با حضور تیم‌های بسیج جامعه پزشکی اهالی از این خدمات برخوردار شدند.

عطایی از حضور تیم بسیج جامعه پزشکی و محرومیت‌زدایی در روستای تیل بخش شاهرود خلخال خبر داد و گفت: این روستای پر جمعیت در بخش شاهرود یکی از اولویت‌های حضور بسیج جامعه پزشکی بود و بیش از ۵۰۰ نفر از اهالی تحت درمان و مداوای رایگان قرار گرفته و طرح‌های عمرانی و محرومیت زدایی نیز با حضور گروه‌های جهادی از دانشگاه‌های خلخال پیگیری و مرمت و زیباسازی مدارس انجام شد.

او بیان کرد: بسیج به عنوان یک نهاد مردمی در کنار مردم به خدمت‌رسانی مشغول و مردم در زیر سایه پرچم پرافتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی از این خدمات مختلف بسیج برخودار هستند.

او اظهار کرد: رسیدگی به محرومان به فرمایش مقام معظم رهبری یکی از اولویت‌های کاری بسیج بوده و در همین راستا روستاهای شهرستان خلخال که در طرح محرومیت‌زدایی بسیج قرار دارند با اعزام تیم‌های بسیج جامعه پزشکی و اردوهای جهادی از خدمات گسترده بسیج برخوردار خواهند شد.

او با تبریک هفته دفاع مقدس از برنامه‌ریزی برای اجرای ۲۵۰ برنامه در این هفته از سوی بسیج در این شهرستان خبر داد و تجلیل از رزمندگان دفاع مقدس ،صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی ،اجرای میز خدمت جهادی ، برگزاری یادواره شهدا ،دیدار با خانواده‌های شهیدان ،غبارروبی و گلباران گلزار شهدا و برگزاری مسابقات ورزشی مختلف را از جمله ۵۰ برنامه شاخص در نظر گرفته شده برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس در خلخال برشمرد.

وی با بیان اینکه نشان دادن مانور قدرت به جهانیان نیازمند حضور همه‌جانبه مردم در صحنه است، گفت: امروز به برکت فرهنگ دفاع مقدس و نهادینه شدن آن در جامعه هیچ گونه تهدیدی از طرف بیگانگان انقلاب و نظام اسلامی ایران را که بر قله قدرت و اقتدار ایستاده، تهدید نمی‌کند.

خلخال در جنوب اردبیل قرار دارد.

۷۱۱۹/۶۰۱۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.