به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در ایین تقدیر از خانواده این پزشک خیر استان گفت: دکتر منافزاده متخصص کودکان جزو مفاخر پزشکی استان و از پیشکسوتان این حرفه با بیش از پنج دهه در خدمت عرصه پزشکی بوده و علاوه بر این در کارهای عام المنفعه زیادی نیز شرکت داشت.

دکتر قدرت اخوان اکبری افزود: این پزشک شهیر در زمینه پزشکی و اقدامات خیرخواهانه جزو خوشنامان حرفه پزشکی در اردبیل و در کشور بوده و در آخرین حرکت فرهنگی خود، شش دانگ یک قطعه ملک شامل مطب و سه واحد مسکونی با ۲۴۰ متر مربع زیربنا را جهت تاسیس کلینیک تخصصی سرطان کودکان و اقدامات عام‌المنفعه در حوزه سلامت به دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل وقف کرده است.

وی همچنین بیان کرد: کار معنوی مرحوم دکتر منافزاده باقیات صالحات اخروی و الگوی خوبی برای سایر خیرین در توسعه زیرساخت‌های سلامت استان و کمک به افراد بی بضاعت است و امیدواریم در این زمینه با فرهنگ سازی مناسب، افراد بیشتری در امور خیر و عام‌المنفعه شرکت کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل اضافه کرد: این پزشک متعهد در کارنامه درخشان خود سوابق زیادی از کمک به افراد بی بضاعت، حضور در انجمن‌های علمی، فرهنگی و اجتماعی و کمک به توسعه حوزه سلامت استان اردبیل دارد.

در این نشست ضمن تجلیل و تکریم اقدام حسنه و خیرخواهانه مرحوم دکتر علی منافزاده، به پاس یادبود، لوح تقدیری از طرف رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان به خانواده مرحوم منافزاده تقدیم و وقف نامه مزبور نیز توسط خانواده این خیر اردبیلی تسلیم رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان شد.

شادروان دکتر علی منافزاده پزشک شهیر اردبیلی متخصص کودکان و از مفاخر پزشکی استان و از پیشکسوتان این حرفه با بیش از پنج دهه خدمت، هفته جاری درگذشت.

 ۹۰۵/ ۱۲۵۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.