به گزارش ایرنا ، اکبر قاسمی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل دارای ۲ باب سرای دانشجویی مجهز می‌باشد و در این زمینه کمبودی وجود ندارد.

 وی تشریح کرد: سرای دانشجویی دکتر وهابزاده مختص دانشجویان پزشکی و سرای دانشجویی حافظ مختص رشته‌های غیرپزشکی به متقاضیان خدمات می‌دهد.

قاسمی افزود: هر یک از سراهای دانشجویی دارای سالن ورزشی، کافی‌نت، کتابخانه، سالن مطالعه، تلفن همگانی راه دور و شهری، یخچال فریزر، بوفه، نمازخانه و اتاق مشاوره است.

مدیر امور دانشجویی واحد اردبیل با اشاره به نحوه  استفاده دانشجویان از خوابگاه‌ها، گفت: امور خوابگاه‌ها آماده پذیرش و اسکان دانشجویان خواهر غیربومی بوده و دانشجویان متقاضی می‌توانند با در دست داشتن برگ ثبت نام یا انتخاب واحد به امور خوابگاه‌ها واقع در ساختمان حوزه معاونت دانشجویی فرهنگی مراجعه و نسبت به عقد قرارداد اقدام کنند.

وی در زمینه برنامه‌های غنی‌سازی اوقات فراغت دانشجویان در خوابگاه‌ها هم اظهار داشت: برگزاری برنامه‌های فرهنگی،ورزشی هنری از جمله ایروبیک، کارگاه‌های آموزشی مهارت‌های زندگی، ویژه برنامه‌های ماه مبارک رمضان، ماه محرم و مراسم جشن و سرور برای دانشجویان خوابگاه‌ها انجام می‌شود.

قاسمی با اشاره به امنیت خوابگاه‌ها نیز گفت سراهای دانشجویی دارای سرپرست، کمک سرپرست، نگهبان، مستخدم و سرایدار و بهترین مکان برای دانشجویان غیربومی هستند.

بیش از ۱۴ هزار و ۲۰۰ دانشجو در ۱۱ واحد و مرکز دانشگاهی دانشگاه آزاد استان اردبیل مشغول تحصیل هستند و تاکنون نیز بالغ بر ۱۲۰ هزار دانشجو از این مراکز فارغ‌التحصیل شده‌اند.

۶۰۱۸/۶۰۱۶

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.