رضا اسکندری روز سه شنبه در مصاحبه با خبرنگاران گفت: این میزان تسهیلات در مدت دو سال و با معرفی دستگاه‌های مرتبط با سرمایه‌گذاری برای طرح‌های اشتغالزا و تولیدی در سطح استان پرداخت می‌شود.

وی تثبیت اشتغال و حمایت از تولید را از جمله اهداف تعیین شده برای شبکه بانکی در سطح کشور و استان اردبیل عنوان کرد و افزود: پرداخت این میزان تسهیلات در سفر اخیر مدیران بانک‌های کشور به استان اتخاذ شده و گامی مهم در راستای حفظ و افزایش میزان اشتغال و نیز رونق تولید خواهد بود.

وی با اشاره به تشکیل ستاد برای حل مشکلات بدهی واحدهایی که از بانک تجارت تسهیلات گرفته ولی موفق به بازپرداخت وام خود نشده‌اند، گفت: بانک تجارت در تلاش است تا تمامی واحدهای تولیدی به شرط ادامه تولید و حفظ سطح اشتغال مورد حمایت و مساعدت در بازپرداخت بدهی خود قرار گیرند.

اسکندری بیان کرد: به منظور حمایت از تولید و اشتغال در استان اردبیل، بانک تجارت تلاش کرده تا با تعویق وصول مطالبات، فعالیت واحدهای تولیدی ادامه یابد و همکاری تنگاتنگی بین کارآفرینان و سرمایه‌گذاران با شبکه این بانک در سطح استان اردبیل برقرار است.

وی مطالبات معوقه را بزرگترین معضل شبکه بانکی در کشور و استان ذکر کرد و ادامه داد: هم‌اکنون پنج درصد از مجموع مطالبات معوقه شبکه بانکی استان اردبیل مربوط به بانک تجارت است.

وی پیگیری وصول مطالبات را از جمله اولویت‌های کاری بانک تجارت در سطح استان اردبیل اعلام کرد و گفت: با این وجود، بانک تجارت در زمینه پرداخت تسهیلات رونق تولید، تسهیلات ارزی و صدور ضمانت نامه‌های بانکی رتبه نخست را در استان اردبیل دارد و در زمینه واگذاری پایانه‌های فروش نیز در رتبه دوم قرار دارد.

مدیر امور شعب بانک تجارت استان اردبیل همچنین از پرداخت ۷۵۰ فقره وام ازدواج در سطح این استان با ۲۳۵ میلیارد ریال تسهیلات خبر داد و افزود: پرداخت وام ازدواج بدون مشکل و با حساسیت بیشتر ادامه دارد.

۱۹۰۵/۶۰۱۶

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.