احمد ناصری مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل روز دوشنبه این پروژه‌ها را  شامل 20 مدرسه با تجهیزات کامل آموزشی و پرورشی، 12 سالن ورزشی و نمازخانه با اعتبار  420 میلیارد ریال  ذکر کرد.

وی بیان کرد: در قالب پروژه ملی حذف مدارس خشتی و گلی، با احداث مدارس جدید سه باب مدرسه خشتی موجود در استان تخریب شده و مهرماه امسال هیچ مدرسه خشتی و گلی در استان وجود نخواهد داشت.

 ناصری اعتبار هزینه شده در قالب تعمیر، بهسازی و زیباسازی مدارس استان را 20 میلیارد ریال ذکر کرد و افزود: امسال پروژه حذف بخاری‌های نفتی از مدارس در قالب استانداردسازی سامانه‌های گرمایشی در 735 کلاس درس روستایی اجرا می‌شود. 

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل با اشاره به ارسال تجهیزات آموزشی، ورزشی، بهداشتی و پرورشی به مدارس در قالب کاروان‌های تجهیزات به مناطق 19 گانه استان  در روز 25 شهریور گفت: ارزش ریالی این تجهیزات بیش از  24 میلیارد ریال‌بوده که بر اساس نیازهای مناطق توزیع خواهد شد.

ناصری  با اشاره به اینکه سال تحصیلی جدید با حضور  250 هزار دانش‌آموز و 19 هزار فرهنگی در قریب به 10  هزار  کلاس درس شروع خواهد شد، بیان کرد: پوشش تحصیلی دوره ابتدایی در استان  99.53 درصد و متوسطه دوره اول  94 درصد می‌باشد.

6016

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.