به گزارش خبرنگار ایرنا، اکبر بهنامجو عصر دوشنبه در نشست شورای اداری استان اردبیل افزود : همگان و به خصوص مدیران به این مردم بدهکاریم و وظیفه داریم تا با تلاش زیاد ، مشکلات مردم را به پایین‌ترین حد ممکن برسانیم و وظیفه خودمان را به این ملت  ادا کنیم.

وی با بیان اینکه همه داشته‌های ارزشمند کنونی از اقتدار، امنیت و آرامش کشور را مدیون جانفشانی‌ها و ایثارگری‌های شهیدان ، آزادگان و جانبازان انقلاب و هشت سال دفاع مقدس می‌باشیم ادامه داد : تکلیف ما در برابر زجری که این عزیزان متحمل شده‌اند تلاش مضاعف صادقانه برای این ملت هست.

وی هفته دولت را فرصتی برای بیان خدمات انجام شده و تقدیر از تلاش همه مدیران و دست اندرکاران دانست و خاطرنشان کرد : در این هفته باید از همه دولت‌ها از ابتدای انقلاب تاکنون که سهم و نقشی در آبادانی و پیشرفت این کشور داشته‌اند تقدیر گردد.

وی یادآوری کرد: با همکاری و هماهنگی موجود بین مدیران ، نمایندگان و بخش خصوصی و به خصوص در سایه راهنمایی‌های نماینده ولی فقیه در استان  فضای آرامی برای فعالیت‌های اقتصادی در چند سال اخیر فراهم شده است.

بهنامجو گفت : کارهای بسیار بزرگی در دو سه سال اخیر در این استان انجام شده  که بخشی از آنها در سفر  رئیس جمهوری مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

وی افزود : ۸۶ درصد از عملیات زیرسازی طرح راه آهن سراسری اردبیل انجام شده  و عملیات روسازی و ریل گذاری آن نیز در سفر دکتر روحانی آغاز خواهد شد.

او همچنین اجرای پروژه های مهار آب‌های مرزی در شمال استان اردبیل را یک اقدام ارزشمند دانست و گفت: در هیچ استانی در ایران سابقه ندارد که این حجم کار و هزینه برای این منظور انجام شود.

وی افزود : ۴۷ هزار هکتار از زمین‌های دیم جلگه مغان با اجرای این پروژه‌ها زیر کشت آبی خواهد رفت که تاکنون ۱۲ هزار هکتار آن انجام شده است.

مدیرکل دادگستری استان اردبیل نیز در این نشست گفت: خانواده که به روز گرامیداشت آن نزدیک می‌شویم بنیاد و نهاد مهمی در جامعه هست که در صورت سلامت آن بسیاری از آسیب ها و ناهنجاری های اجتماعی در جامعه ریشه کن خواهند شد.

ناصر عتباتی افزود : بهبود وضعیت معیشت و نیز رفع معضل بیکاری نیز نقش اساسی در کاهش بزهکاری‌ها و ناهنجاری های اجتماعی دارد و روی این اساس دستگاه  قضایی در استان  تلاش خود را برای فراهم کردن زمینه سرمایه‌گذاری و رونق فضای کسب و کار در این استان متمرکز کرده است.

وی ادامه داد : از سال ۱۳۹۳ تا پایان ۱۳۹۷ مشکل بیش از ۴۰۰ پرونده اقتصادی و تولیدی در استان اردبیل با حمایت‌های قضایی رفع شده است.

وی همچنین کاستن از فضای کاغذبازی و مقررات دست و پاگیر اداری در راه  سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در استان اردبیل را ضروری دانست و گفت : نباید به خاطر وجود اینگونه مشکلات جو ناامیدی در میان مردم و سرمایه گذاران ایجاد شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا در پایان این مراسم که در سالن شمس عطار اردبیلی مجتمع فدک اردبیل باحضور وزیر دادگستری ترتیب یافت از ادارات کار و رفاه اجتماعی ، میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی ، استاندارد ، شرکت توزیع نیروی برق و تامین اجتماعی استان اردبیل که در جشنواره شهید رجایی رتبه های اول را در گروه های تعیین شده به دست آورده بودند با اهدای لوح سپاس تقدیر گردید.  

۶۰۱۹/۶۰۱۶

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.