اکبر بهنامجو روز شنبه در حاشیه جلسه گفت و گوی دولت و بخش خصوصی به خبرنگاران گفت:۷۰ درصد این سرمایه‌گذاری‌ها مربوط به بانک‌های ملی و کشاورزی در بخش‌های مختلف صنعت،گردشگری و کشاورزی است.

وی افزود: برای پایاب سد گیوی هم بانک سپه و کشاورزی در تامین فاینانس داخلی اعلام آمادگی کردند و مقرر است ۲ هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای این پروژه اختصاص داده شود.

استاندار اردبیل اظهارداشت: برای فاضلاب شهر اردبیل و نمین بانک مسکن و ملت هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال ،برای پایاب سد سبلان هم بانک توسعه تعاون ۶۰۰ میلیارد ریال و برای احداث گلخانه ها هم بانک کشاورزی به میزان ۲ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری می‌کنند.

بهنامجو با بیان اینکه سرمایه گذاری در استان اردبیل روبه رشد است افزود:تا سال گذشته یک واحد تولیدی در شهرک صنعتی کوثر فعال بود که این میزان هم اکنون به ۶ واحد  رسیده و در گرمی ۲ شهرک صنعتی و در اصلاندوز هم احداث یک شهرک صنعتی با هدف جذب سرمایه ‌ذاری  در دستور کار قرار گرفته است.

استاندار اردبیل  با بیان اینکه اقداماتی چون رفع موانع تولید و اختصاص تسهیلات به سرمایه‌گذاران در استان با جدیت دنبال می شود گفت: در این خصوص عملیات اجرایی بسیاری از پروژه های راکد استان از جمله پایاب سد گیوی با جذب اعتبار از محل سفر رئیس سازمان برنامه و بودجه به استان آغاز می شود.

۷۱۱۰/ ۱۲۵۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.