عضو شورای شهر اردبیل گفت: باید به کوتاه فکری برخی از همکاران شورا تاسف خورد که با دیدگاه‌های خاص و تیم‌بندی جدید تلاش می‌کنند تا انسجام شورا را به هم بزنند.

رویا کنعانی در گفتگو با ایسنا، منطقه اردبیل، اظهار کرد: اتفاقاتی که در انتخابات هیئت رئیسه دور سوم شورای شهر اردبیل روی داد تاسف آور بود به طوری که ما در یک سال اخیر جلسه‌ای که از روی اصول و قاعده برگزار شود را شاهد نبودیم.
وی خاطرنشان کرد: باندبازی جای تخصص‌گرایی و جوان‌گرایی را در شورای شهر گرفته است و افرادی که حایز شرایط نیستند حتی از مکه کاندیدا می‌شوند و در شورای شهر رای می آورند.
عضو شورای شهر اردبیل گفت: این حق من است که باید به عنوان عضو حاضر در شورا انتخاب شوم ولی به دلیل این شرایط ناسالمی که وجود داشت و احساس می‌کردیم که به دلیل باندبازی شورا رای نمی‌آوریم کاندیدا نشدیم.
کنعانی با اظهار تاسف از برخی همکاران کوتاه فکر شورا تصریح کرد: آنهایی که شورا را تیم‌بندی کرده و به دنبال برگزاری یک انتخابات شبهه‌ناک بودند باید از این اوضاع شورا خجالت بکشند و مهمتر اینکه 11 نفر عضو شورا نمی‌توانند دور هم بنشینند و در موضوعات و مسایل مختلف اظهارنظر کنند.
وی افزود: به هیچ وجه روحیه تعامل و همکاری در شورای شهر وجود ندارد و خروجی کار نیز مشخص است که تک کاندیداها سعی می‌کنند تا در عرصه رقابت ناسالم پیروز شوند.

عضو شورای شهر اردبیل ادامه داد: باید فاتحه چنین شورایی را خواند که نائب رئیس آن در حالی که در سفر حج حضور دارد با فکس‌بازی و رایزنی‌های خاص پیروز انتخابات می‌شود در حالی که باید در شورا جوانگرایی اتفاق افتاده و نیروهای کارآمد به جای تعدادی نیروی غیرتخصصی و بازاری وارد این عرصه شوند.
کنعانی بیان کرد: جایگاه شورای شهر اردبیل به جایی رسیده که با فکس و فکس‌بازی رئیس و نائب رئیس انتخاب می‌شود و ما نمی‌دانیم دردمان را با این اوضاع نامطلوب به کجا ببریم.
وی اظهار کرد: به جای تعامل و همکاری در شورای شهر جریان سومی شکل گرفته که به نظر می‌رسد عامل اصلی این شرایط نیز ما خودمان هستیم. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.