به گزارش ایرنا ، غلامحسین غاربی کلخوران روز سه‌شنبه در بازدید از جهاد دانشگاهی اردبیل با بیان اینکه تقویت حوزه روابط عمومی، تقویت دولت و تقویت دولت، تقویت نظام را بدنبال دارد، افزود: انعکاس عملکرد مسئولان موجب ایجاد نشاط، امید و اعتمادسازی در بین مردم و همچنین مسئولان می‌شود و این امر نقش روابط عمومی‌ها را در اطلاع رسانی پررنگ‌تر می‌کند.

وی اظهار داشت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده هیات رئیسه شورای روابط عمومی‌های استان در مناسبت‌های مختلف در دستگاه‌های اجرایی استان حضور یافته و ضمن بررسی مسائل و مشکلات حوزه روابط عمومی، راهکارهای لازم را برای تقویت و تصحیح فعالیت‌های آنها  ارائه می دهند.

وی گفت: شورای روابط‌ عمومی استانداری اردبیل ۲ رویکرد اساسی در پیش گرفته که رویکرد اول اطلاع‌رسانی و رویکرد دوم تقویت جایگاه روابط عمومی‌ها در دستگاه‌های اجرایی است.

او افزود: این حوزه به عنوان مشاور سیستم و یکی از ارکان سیاست‌گذاری در دستگاه‌های اجرایی تلقی می‌شود و انتظاری که از مسئولان دستگاه‌های اجرایی می‌رود این است که به این حوزه جایگاه اساسی اختصاص دهند تا بتوانند نقش خود را بخوبی ایفا کنند.

وی با  بیان اینکه امکانات و تجهیزات آموزشی و پژوهشی خوبی در جهاد دانشگاهی فراهم شده که قابل ملاحظه است، ادامه داد: در نظر داریم اولین همایش علمی روابط عمومی بحران را با همکاری دستگاه‌های اجرایی در استان اردبیل برگزار کنیم و جهاد دانشگاهی به عنوان یک نهاد علمی، پژوهشی و آموزشی باید در برگزاری این همایش با استانداری همکاری کند.

رئیس جهاد دانشگاهی استان اردبیل هم در این نشست با اشاره به نقش مهم روابط عمومی‌ها در اطلاع‌رسانی برنامه‌ و فعالیت‌های دستگاه‌های اجرایی، افزود: در حال حاضر جامعه نیاز به امیدواری دارد و اطلاع‌رسانی صادقانه از سوی روابط عمومی‌ها و رسانه‌ها می‌تواند در ایجاد روحیه خودباوری و امیدواری در جامعه نقش مهمی ایفا کند.

اوچی اردبیلی با بیان اینکه جهاد دانشگاهی استان اردبیل در حوزه روابط عمومی و ایجاد اعتماد مسئولان استان به این نهاد مناسب عمل کرده ، تشریح کرد: با توجه به امکانات آموزشی استانداردی که در این نهاد وجود دارد آمادگی داریم با اعطای ماموریت از سوی شورای روابط عمومی استان، در بخش‌ مهارت افزایی و توانمندسازی فعالان عرصه روابط عمومی استان فعالیت کنیم.

وی اظهار کرد: با استفاده از تجارب و ظرفیت‌های موجود، جهاد دانشگاهی می‌تواند در انجام فعالیت‌های تحقیقاتی و پژوهشی با اداره کل روابط عمومی استانداری اردبیل همکاری کند.

۶۰۱۸/۶۰۱۶

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.