استاندار اردبیل گفت: روابط عمومی دستگاه اجرایی با تکریم ارباب رجوع و احصا مشکلات آنان باید پل ارتباطی بین مسئولان و مردم باشند.

به‌گزارش ایلنا، اکبر بهنام‌جو در نشست شورای هماهنگی‌روابط‌عمومی‌های استان اردبیل گفت: روابط عمومی‌های استان در راستای انعکاس اخبار صحیح و مستند جامعه را به سمت امید و نشاط سوق دهند و افراط و تفریط در اطلاع رسانی جامعه را به سمت قهقرایی سوق خواهد داد.

وی با بیان اینکه روابط عمومی به عملکردها هویت می‌دهد، افزود: کار هوشمندانه و حرفه ای زمانی عینیت پیدا می کند که بدون کم و کاست در اختیار مخاطب قرار گیرد.

مهندس بهنام جو ادامه داد: نگاه مدیران اجرایی با برگزاری جلسات متعدد باید نسبت به روابط عمومی‌ها تغییر کند و در راستای آشنایی آنها به حوزه روابط عمومی برنامه ریزی های لازم انجام گیرد. 

رییس شورای هماهنگی روابط عمومی های استان اردبیل گفت: روابط عمومی ها علاوه بر رسالت خطیر اطلاع رسانی به عنوان پل ارتباطی بین مردم و مسوولان عمل می کنند.

استاندار اردبیل با تاکید بر اینکه روابط عمومی ها نقش بسزایی در توسعه و پیشرفت ایفا می کنند افزود:بر این اساس جایگاه این قشر در ادارات باید مشخص شده و نقش روابط عمومی ها در اطلاع رسانی و تنویر افکار عمومی تبیین شود.

وی از هیئت رییسه جدید شورای هماهنگی روابط عمومی های استان اردبیل خواست درخواست روابط عمومی ها را احصا و نسبت به بررسی آن اقدام کنند.

در این جلسه مشاور استاندار و مدیرکل دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری اردبیل نیز گفت: روابط عمومی ها باید از حالت کلیشه ای خارج و به صورت حرفه ای جهت اعتلای عملکرد دستگاه های اجرایی عمل کنند.

فرزاد قلندری با بیان اینکه حمایت از عملکرد مسوولان روابط عمومی ها جزء اهداف ماست افزود: شاخص های ارزیابی عملکرد روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی در دست تدوین است که ان شاالله با همکاری هیات رییسه جدید شورا، عملکرد روابط عمومی ها در سال جاری ارزیابی و سال آینده دستگاه های درحوزه روابط‌عمومی برتر معرفی و تجلیل می شوند.

مدیرکل دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری اظهار داشت:بازدید دوره ای از روابط عمومی دستگاه های اجرایی از دیگر برنامه های سال جاری است تا از نزدیک نسبت به فعالیت آنها آشنایی پیدا کرده و نسبت به مسایل و مشکلات‌شان پرداخته شود.

قلندری حرفه روابط عمومی و اطلاع رسانی را هنر برشمرد و گفت: بی جهت نیست که روابط عمومی را هنر هشتم نام نهاده اند و ما نیز باید به این مهم تاکید داشته باشیم .

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.