رئیس پارک علم و فناوری استان اردبیل گفت: ایده‌های برتر در حوزه‌های مختلف در حوزه‌های مختلف با حمایت پارک علم و فناوری وارد مرحله شتاب‌دهی و کارآفرینی می‌شوند.

به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، حبیب ابراهیم‌پور در آئین اختتامیه هشتمین رویداد شتاب صنایع خلاق در تالار خطایی اردبیل اظهار کرد: ما با برگزاری رویدادهای شتاب سعی داریم از ایده‌های خلاق و نوآور در بخش‌های مختلف حمایت کنیم تا این ایده‌ها به بسترها و زمینه اشتغال و کارآفرینی مطلوب و مناسب منجر شود.
وی نمونه این ایده‌ها را شهر زیست پذیر و خلاق و همچنین برندسازی در حوزه صنایع دستی استان اعلام و خاطرنشان کرد: در مرحله اول رویداد شتاب صنایع خلاق بیش از 112 نفر از جوانان و کارآفرینان ثبت نام کرده بودند که از بین آنها 32 ایده در مدت سه روز مورد بررسی قرار گرفت که از بین آنها 19 ایده در مرحله پایانی باهم رقابت کردند و از بین آنها پنج ایده برتر انتخاب شدند.

رئیس پارک علم و فناوری استان اردبیل افزود: با حمایت پارک علم و فناوری استان اردبیل ما این پنج ایده برتر را مورد حمایت قرار می‌دهیم تا با قرار گرفتن در مرحله شتاب‌دهی از شرایط مناسب پشتیبانی در بخش اشتغال و کارآفرینی قرار گیرند.

ابراهیم‌پور بیان کرد: ما در حمایت از این سرمایه‌گذاران پنج میلیون تومان کمک بلاعوض پرداخت می‌کنیم و 7 میلیون تومان تسهیلات با نرخ چهار درصد نیز به صاحبان این ایده‌ها پرداخت می‌شود.
وی در مورد تامین مکان و فضا برای این مجموعه‌های کارآفرین تصریح کرد: ما به صورت رایگان و در پارک مکان نیز در اختیار این مجموعه‌های اشتغالزا قرار می‌دهیم تا به راحتی بتوانند ایده‌های خود را عملیاتی کنند. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.