به گزارش ایرنا، این المپیاد به منظور انتخاب تکنسین‌های برتر و معرفی نفرات برگزیده به المپیاد قطب شمال‌غرب کشور در محل دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل برگزار شد.

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اردبیل اعلام کرد: مرحله علمی این المپیاد با هدف بالا بردن توان و دانش علمی کارکنان اورژانس ١١۵ استان، به صورت کتبی و با معرفی ١٠٠ نفر از تکنسین‌های فوریت‌های پزشکی شهرستان‌های استان در یک هفته پیش برگزار شد.

مجید غریبانی گفت: از این تعداد ٢٠ نفر توانستند به مرحله عملی و مهارتی راه یابند.

وی با اشاره به برگزاری مرحله عملی و مهارتی این المپیاد با هدف افزایش توان عملیاتی و آمادگی جسمانی تکنسین‌ها بیان کرد: در این مرحله شرکت کنندگان در سه قسمت آزمون آسکی، آمادگی جسمانی و رانندگی آمبولانس و موتورلانس با هم به رقابت پرداختند و در مجموع ١٠ نفر جهت حضور در المپیاد قطب شمال‌غرب معرفی شدند.

وی اظهار کرد: همچنین مقرر شد تا روز برگزاری این مسابقات در استان آذربایجان شرقی، آماده سازی این افراد به صورت ویژه ادامه یابد.

بنا به گزارش مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اردبیل توحید بیوته از اردبیل، میرتوحید حسینی از سرعین، مسعود سعیدیان از اردبیل، رضا کنعانی از نمین، آرمین سرحدی از بیله سوار، مهران عبدی از کوثر، مهران غیبی از گرمی، سجاد مخبری از گرمی، بهمن حسینی از پارس آباد و حامد خانزاده از پارس آباد تکنسین‌های معرفی شده به المپیاد قطب شمالغرب کشور هستند.

مرحله منطقه‌ای المپیاد تکنسین‌های برتر قطب شمال‌غرب کشور قرار است در تاریخ ١٣ مرداد ماه سال جاری به میزبانی تبریز برگزار شود.

۱۹۰۵/۶۰۱۶

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.