مدیرکل امور عشایری استان اردبیل گفت: با تلاش بی‌وقفه راهداران و پرسنل امور عشایری استان اردبیل آخرین راه دسترسی جامعه عشایری استان به ییلاقات که مملو از برف بود بازگشایی شد.
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، معرفت آذری در جریان بازدید از روند بازگشایی راه‌های مناطق عشایرنشین نیر اظهار کرد: امسال با حجم انبوهی از برف در مسیرها و مناطق ییلاقی روبرو بودیم که در یک ماه گذشته تلاش شد تا همه این راه‌ها بازگشایی شود که امروز آخرین محور عشایرنشین نیر بازگشایی شد تا امکان تردد فراهم آید.
وی خاطرنشان کرد: از ابتدای خردادماه تاکنون با تلاش پرسنل عشایری و راهداری استان اردبیل راه ارتباطی 220 محور منتهی به ییلاقات عشایرنشین بازگشایی شده تا با برفروبی‌هایی که انجام می‌شود تردد راحت جامعه عشایری را شاهد باشیم.
مدیرکل امور عشایری استان اردبیل این بازگشایی‌ها را مربوط به مناطق ییلاقی مشگین‌شهر، سرعین، نیر و خلخال اعلام کرد و گفت: برای اولین بار در منطقه خلخال بازگشایی مسیرها به دلیل تراکم برف تا نیمه‌های تیرماه به طول انجامید در حالی که ما در سال‌های گذشته این روند کار را تا آخر خردادماه شاهد بودیم.

آذری افزود: در برخی از مناطق عشایری استان به ویژه در ارتفاعات مشگین‌شهر و نیر به بلندای 7 تا 8 متر بارش برف را شاهد بودیم که با همت جهادی راهداران و تلاشگران جامعه عشایری پاکسازی به انجام رسیده است.

وی بیان کرد: امیدواریم با استقرار کامل عشایر کوچرو در ییلاقات وضعیت خوبی را در فصل چرای تابستانی برای تلاشگران این بخش شاهد باشیم.
مدیر کل امور عشایری استان اردبیل تصریح کرد: استان اردبیل یک هزار و ۲۰۰ کیلومتر راه عشایری دارد که راهداران و پرسنل تلاشگر عشایر استان اردبیل در این راه‌های مواصلاتی در تلاش برای پایان بازگشایی‌ها هستند. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.