استاندار اردبیل به ضرورت تعریف پروژه های دارای جنبه مردمی، اجتماعی، علمی و دانشجویی برای دانشگاه محقق اردبیلی تاکید کرد. 
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، اکبر بهنام جو در نشست با نماینده وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در کمیسیون دائمی هیات امنای دانشگاه محقق اردبیلی گفت: وحدتی در دانشگاه و استان ایجاد شده و ما نیز شاهد ارتقای جایگاه دانشگاه محقق اردبیلی در سطح استان و کشور هستیم. 
وی با اشاره به موضوع بنیاد حامیان دانشگاه، تاکید کرد: در راستای تاثیرگذاری این بنیاد، می توان پروژه هایی خاص که جنبه مردمی، اجتماعی، علمی و دانشجویی داشته باشد، برای دانشگاه تعریف کرد تا موجبات پیشرفت در دانشگاه شود. 
عزیز حبیبی رئیس دانشگاه محقق اردبیلی نیز توجه ویژه استاندار اردبیل به دانشگاه را یادآور شد و افزود: با تلاش استاندار، اعتباری از محل توازن منطقه ای به دانشگاه محقق اردبیلی اختصاص یافته است.   وی با بیان اینکه پروژه های عمرانی دانشگاه محقق اردبیلی با شتاب خوبی در حال اجرا هستند و عملیات اجرایی پروژه استخر دانشگاه نیز آغاز شده است، گفت: در همین راستا تا مهرماه سالجاری 13 هزار و 500 مترمربع فضای آموزشی و پژوهشی آماده افتتاح خواهیم داشت. 
حبیبی با بیان اینکه انتظار می رود در سفر رئیس جمهور به استان اردبیل و توازن استانی توجه ویژه ای به دانشگاه محقق اردبیلی شود، تصریح کرد: در حال حاضر ساخت پروژه های عمرانی امیدی میان دانشگاهیان به ویژه دانشجویان ایجاد کرده است.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.