همزمان با سراسر کشور، آزمون کارشناسی ارشد سال 1398 در دانشگاه محقق اردبیلی آغاز شد. 
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، ترحم مصری معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه محقق اردبیلی و نماینده تام الاختیار آزمون در دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه آزمون کارشناسی ارشد سالجاری همزمان با سراسر کشور در دو نوبت صبح و عصر روز پنجشنبه و نوبت صبح روز جمعه  23 و 24  خردادماه در استان اردبیل نیز برگزار می شود، افزود: در این آزمون، 7 هزار و 800 نفر در شش حوزه آزمونی دانشگاه محقق اردبیلی به رقابت می پردازند و به طور متوسط میزان حضور آقایان و خانم ها در این آزمون حدود 50 درصد است. 
مصری گفت: علاوه بر نحوه پذیرش با آزمون، دانشگاه محقق اردبیلی حدود 30 درصد ظرفیت خود را برای پذیرش دانشجویان استعداد درخشان به صورت بدون کنکور اختصاص داده است. 
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه محقق اردبیلی تصریح کرد: مجموعا 8۰۰ نفر از همکاران دانشگاه در برگزاری این آزمون مشارکت دارند. همچنین استانداری، فرمانداری، اورژانس، آتشنشانی، نیروی انتظامی، پلیس راهور، شهرداری، شرکت های توزیع نیروی برق، گاز و آب نیز در برگزاری این آزمون یاریگر ما هستند. 
وی خاطرنشان کرد: به منظور رفاه حال داوطلبان پارکینگ های جداگانه در دو سایت شرقی و غربی دانشگاه برای استقرار خودروهای داوطلبان پیش بینی شده است.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.