بهار رادمهر روز چهارشنبه درگفت و گو با ایرنا، افزود: پس از این که از جلسه کنکور بیرون آمدم، تصور نمی کردم بتوانم رتبه تک رقمی کسب کنم، ولی با اعلام نتایج آزمون سراسری، غافلگیر شدم.
وی گفت:کمک خانواده و کادر مدیریتی و آموزشی مدرسه متوسطه دوم فرزانگان یک قم از عوامل پیشرفت و موفقیتم در کنکور سراسری می باشد که از آنان تشکر می کنم.
وی افزود: فقط در کلاس های کنکوری که مدرسه محل تحصیل شرکت کردم و از کتاب های تست که از لوازم اولیه کنکور است نیز با برنامه ریزی درست استفاده نمودم.
رادمهر گفت: روزهایی که مدرسه می رفتم تا 6 ساعت و روزهای تعطیل نیز بین 9 تا 12 ساعت درس می خواندم.
حائز رتبه سوم رشته ریاضی و فنی با اشاره به این که هنوز به نتیجه قطعی برای انتخاب رشته نرسیده ام، گفت: با توجه به علاقه ای که به رشته های برق و کامپیوتر دارم، یکی از این 2 رشته را در دانشگاه شریف انتخاب خواهم نمود.
وی که متولد سال 1378 است، گفت: برادرم نیز در کنکور سراسری سال 94 حائز رتبه 27 رشته ریاضی و فنی شد و اکنون در رشته برق دانشگاه شریف مشغول به تحصیل است. پدرم کارشناسی ارشد رشته عمران و مادرم کارشناسی ارشد رشته مدیریت و کارشناسی مهندسی نساجی است و والدینم در موفقیت و برنامه ریزی صحیح من نقش بسیار موثر و ارزنده ای داشتند.
رادمهر همچنین با اشاره به استفاده از شبکه های مجازی، گفت: من به عنوان یک دانش آموز در فضای مجازی نیز فعال بودم از امکانات آن استفاده می نمودم، ولی با توجه به این که تمام روال زندگی من بر اساس برنامه ریزی پیش می رود، هیچ وقت اجازه ندادم مسائلی مثل شبکه های مجازی بر درس خواندم تاثیر منفی بگذارد.
در کنکور سراسری سال 97، 17 هزار و 224 داوطلب از استان قم شامل 10 هزار و 118 زن و هفت هزار و 106 مرد شرکت کردند؛ 2 هزار و 518 داوطلب در رشته ریاضی و فنی، سه هزار و 258 تن در رشته علوم انسانی، هشت هزار و 758 تن در رشته علوم تجربی، 836 تن در رشته هنر و یک هزار و 854 تن نیز در رشته زبان های خارجی با یکدیگر به رقابت پرداختند.
سال گذشته نیز 15 هزار و 895 داوطلب از قم شامل 9 هزار و 411 خانم و 6 هزار و 484 آقا در آزمون سراسری دانشگاه ها شرکت کردند.
در سال تحصیلی گذشته حدود 240 هزار دانش آموز در 635 واحد آموزشی استان قم تحصیل کردند.
/2085/ 6133/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.