رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل گفت: از هرگونه واگذاری اختیارات و امکانات دستگاه‌های دولتی به نفع تبلیغ کاندیداهای مجلس یازدهم باید پرهیز شود.

به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، بهروز ندایی در نشست با اعضای شورای اداری، فرمانداران و شهرداران اردبیل اظهار کرد: ما اصل رقابت انتخاباتی را در اردبیل بر پایه اصل بی‌طرفی قرار دادیم و از فرمانداران، کارگزاران ادارات و ... درخواست داریم تا از هرگونه اقدامات تبلیغاتی در ساعات اداری به نفع کاندیداها پرهیز کنند.

وی با اشاره به اینکه مهلت استعفا‌های کاندیداها هفته گذشته به پایان رسیده و در چند ماه آتی شاهد تحرکات انتخاباتی در سطح شهرهای استان خواهیم بود، خاطرنشان کرد: طبق بخشنامه‌ای که از سوی ستاد انتخابات کشور صادر شده است رعایت اصل بی‌طرفی و برگزاری انتخابات سالم باید در اولویت همه مسئولان قرار گیرد.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل بیان کرد: در این بخشنامه با اشاره به ماده 59 قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، از مدیران استان خواسته شده تا ضمن رعایت دقیق مفاد قانون از بکارگیری و در اختیار گذاشتن هرگونه وسایل و امکانات دولتی به نفع و یا علیه کاندیداهای انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی پرهیز کنند.
ندایی برای برگزاری انتخاباتی سالم، پرشور و حماسی را در اردبیل مهم ارزیابی کرد و گفت: این حرکت علاوه بر تقویت وفاق ملی و ایجاد فضای امید و نشاط سبب می‌شود تا شاهد یک اتفاق نظر و همدلی در اردبیل نیز باشیم. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.