مدیرکل تربیت بدنی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از تلاش وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برای احداث زمین چمن مصنوعی در دانشگاه های کشور خبر داد و گفت: وزارت علوم از احداث پیست دوچرخه سواری در دانشگاه محقق اردبیلی حمایت می کند.
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، محمدحسین علیزاده در حاشیه جلسه شورای ورزش دانشگاه محقق اردبیلی در جمع خبرنگاران المپیاد قهرمانی را بزرگترین رویداد ورزشی دانشگاهی عنوان کرد و افزود: در برگزاری المپیادهای ورزشی تلاش ما بر این است تا نهضت داوطلبی را در میان دانشجویان رواج دهیم و دانشجویان را در برگزاری این رویدادها به عنوان عوامل اجرایی دخیل کنیم.
وی با بیان اینکه پروژه چمن مصنوعی از سال گذشته به صورت مشارکتی با صندوق رفاه دانشجویان و دانشگاه ها استارت زده شد، افزود: با افزوده شدن چمن مصنوعی دانشگاه محقق اردبیلی، تعداد چمن مصنوعی دانشگاه های کشور تا مردادماه سالجاری به ۲۰ مورد خواهد رسید.
علیزاده با بیان اینکه وجود فضای باز ورزشی در محوطه خوابگاه ها برای فعالیت های دانشجویان و به ویژه دانشجویان دختر بسیار خوب و مناسب است، افزود: تعویض کف پوش زمین های روباز ورزشی نیز در دستور کار قرار دارد که دانشگاه محقق اردبیلی نیز در این لیست قرار گرفته است.
 مدیرکل تربیت بدنی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با بیان اینکه در حال حاضر ۵۱ استخر در سطح دانشگاه های کشور وجود دارد و تلاش ما وجود حداقل یک استخر برای هر دانشگاه است، اظهارامیدواری کرد: با تکمیل فضاهای ورزشی و استخر دانشگاه محقق اردبیلی، دانشجویان این دانشگاه برای دسترسی به فضای ورزشی مشکلی نداشته باشند.
وی با بیان اینکه سیاست ما تقویت جشنواره های مرزی است، افزود: دانشگاه محقق اردبیلی نیز می تواند در این جشنواره ها حضور یافته و امیدواریم با فعالیت هایی که در حوزه تربیت بدنی و ورزش در این دانشگاه شاهد هستیم، جزو ۱۰ دانشگاه اول کشور در این حوزه باشد.
علیزاده از حمایت و مساعدت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در خصوص احداث پیست دوچرخه سواری در دانشگاه محقق اردبیلی خبر داد و اظهارامیدواری کرد: دانشگاه محقق اردبیلی منشأ تربیت نیروهای ارزشمند و بهتر برای ورزش کشور باشد.
عزیز حبیبی رئیس دانشگاه محقق اردبیلی نیز با بیان اینکه در حوزه تربیت بدنی در دانشگاه محقق اردبیلی فعالیت های خوبی شروع شده است، گفت: در حال حاضر نیز علیرغم وجود فشارهای اقتصادی، پروژه استخر سرپوشیده دانشگاه با کمک های وزارت علوم و استاندار اردبیل آغاز شده است.
وی با بیان اینکه احداث چمن مصنوعی در محوطه خوابگاه دختران نیز در دستور کار قرار دارد، افزود: گروه تربیت بدنی دانشگاه نیز جزو گروه های علمی برتر با توان علمی بالا در منطقه بوده و تعدادی از اعضای هیات علمی این گروه جزو قهرمانان المپیک و مسابقات ملی و بین المللی می باشند.
حبیبی با اشاره به اهمیت توسعه فعالیت های ورزشی در سطح دانشگاه، تاکید کرد: هر چه برای ورزش سرمایه گذاری کنیم، برای سلامت جسم و روح سرمایه گذاری کرده ایم.  
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.