رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: راهپیمائی روز جهانی قدس امسال به میدان نمایش اقتدار و غرور امت اسلامی در مقابل زیاده‌خواهی استکبار جهانی تبدیل خواهد شد.
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، حجت‌الاسلام ولی نظرپور در جلسه تشریح برنامه‌های روز جهانی قدس و ایام 14 و 15 خرداد در اردبیل اظهار کرد: در حساس‌ترین شرایط راهپیمائی روز جهانی قدس دهم خرداد ماه همزمان با سراسر کشور در استان اردبیل نیز در شهرها و بخش‌های مختلف برگزار خواهد شد تا در آخرین جمعه ماه رمضان مومنان روزه‌دار ضمن حمایت از مردم مظلوم فلسطین تبری و بیزاری خود را از رژیم منحوس صهیونیستی اعلام کنند.
وی خاطرنشان کرد: در این روز امت اسلامی همگرایی و وحدت خود را در دفاع از حق مسلم فلسطینی‌ها به نمایش می‌گذارند تا مبادا این حق مسلم به فراموشی سپرده شده و یا در گذر تاریخ رنگ ببازد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل افزود: امام راحل با نامگذاری آخرین جمعه ماه رمضان به نام روز قدس به تمام دنیا به ویژه آزادیخواهان اعلام کرد که نباید اجازه دهند تا حق مسلم مردم ستیمدیده فلسطین پایمال شده و در این زمینه اهمال و سستی رخ دهد.

نظرپور تصریح کرد: در شرایط کنونی آمریکا با حمایت همه جانبه از رژیم جعلی صهیونیزم در حقیقت از بزرگترین تروریست جهانی حمایت می‌کند و در نقطه مقابل ای حرکت خبیث آمریکائی‌ها ملت ما روز جمعه پاسخی کوبنده به یاوه‌گوئی‌های ترامپ و سردمداران کاخ سفید و اسرائیل غاصب خواهد داد.
وی با اشاره به اینکه راهپیمائی روز قدس در اردبیل و از ساعت 11 از ایستگاه سرعین آغاز خواهد شد، خاطرنشان کرد: در پایان این مراسم و قبل از خطبه‌های نماز جمعه اردبیل حجت‌الاسلام شیرازی نماینده ولی فقیه در سپاه قدس سخنرانی خواهد کرد.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل به نزدیکی ایام 14 و 15 خرداد نیز اشاره کرد و گفت: روز چهاردهم خرداد همزمان با سالگرد ارتحال ملکوتی امام راحل برنامه‌های گرامیداشتی در مصلی اردبیل و از ساعت 11 صبح برگزار خواهد شد که در این مراسم نیز حجت‌الاسلام احتشام از مدرسان حوزه علمیه سخنرانی خواهند کرد.
نظرپور بیان کرد: مراسم بزرگداشت 15 خرداد و یادواره شهدای سه ماهه اول اردبیل نیز از ساعت 11 صبح در مهدیه اردبیل برگزار خواهد شد.
وی از امت خداجوی، مومن و روزه‌دار استان خواست؛ تا در هر سه رویداد انقلابی، مذهبی و معنوی روز قدس و ایام بزرگداشت نیمه خرداد ماه حضوری گسترده و انقلابی داشته باشند. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.