به گزارش ایرنا ، ابراهیم امامی روز دوشنبه در جلسه کمیسیون فرعی مبارزه با کالای قاچاق و ارز افزود: هر مکان و مرکز نگهداری کالایی که کالا یا بار در آن نگهداری یا به آن وارد یا از آن خارج می شود باید در سامانه جامع انبار و مراکز نگهداری کالا ثبت شود.
او بر لزوم جلوگیری از قاچاق کالا و ارز و احتکار در این شهرستان تاکید کرد و گفت: شهرستان نیر 30 مورد انبار دارد که تمام انبارها به سامانه انبارکالا مجهز می شوند تا صحت سنجی از این انبارها با هدف جلوگیری از هرگونه احتکار صورت بگیرد.
وی اظهار داشت: هر انبارداری که در این سامانه انبار خود را به ثبت نرساند، مشمول قانون احتکار شده و برخورد قانونی خواهد شد.
امامی با بیان اینکه تمامی انبارداران باید در سامانه جامع انبارها و مراکز نگهداری کالا ثبت ‌نام کنند، افزود: این کار با مراجعه به سامانه www.nwms.ir صورت می‌گیرد.
فرماندار نیر به افزایش گشت های تلفیقی در شهرستان اشاره کرد و گفت: مسئولان دستگاه های متولی و ذیربط برای جلوگیری از هرگونه قاچاق کالا و در منطقه باید بسیج شده و نظارت خود را تشدید کنند تا قاچاق یا احتکاری در منطقه صورت نگیرد.
امامی با بیان اینکه فصل برداشت گندم در شهرستان های شمالی استان بزودی آغاز می شود از مسئولان ذیربط خواست برای جلوگیری از خروج گندم از منطقه نظارت جدی و قانونی داشته باشند.
او از اعضای کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز نیز خواست از طریق صدا و سیما ، خبرگزاری ‌ها و مطبوعات محلی قوانین مربوط به قاچاق ارز و کالا را برای مردم بیان کنند.
شهرستان نیر در 30 کیلومتری جنوب اردبیل و در مسیر جاده ترانزیتی استان های اردبیل و آذربایجان شرقی قرار دارد.
7116/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.