به گزارش ایرنا ، بهروز ندایی روز چهارشنبه در جلسه کارگروه اجتماعی و فرهنگی استان افزود: مدیریت حصول نتیجه در محلات و دستگاه های اجرایی در راستای کاهش آسیب های اجتماعی ضروری می باشد.
وی با بیان اینکه در موضوعات اجتماعی نتیجه به صورت کمی ملموس است ، ادامه داد: باید برنامه های انجام شده طوری باشد که نتیجه بخشی و کاهش میزان بروز آسیب های اجتماعی محسوس تر شود.
ندایی گفت: بیشتر آسیب های اجتماعی در محلات حاشیه شهرها بروز می کند که باید تلاش کنیم با تامین خدمات اجتماعی ، بهداشت و درمان ، تامین رفاه و مسکن میزان بروز این آسیب ها در مناطق را کاهش دهیم.
او افزود: محله ایران آباد به عنوان پایلوت برای مطالعات شهری و نیازسنجی برای ارائه خدمات انتخاب شده که در راستای کاهش بروز آسیب های اجتماعی در حاشیه شهر انجام می شود.
مدیرکل امور اجتماعی و شوراهای استانداری اردبیل نیز در این جلسه از تخصیص اعتبارات به دستگاه های بهزیستی ، ورزش و جوانان ، فرهنگ و ارشاد ، حوزه هنری ، آموزش و پرورش و اداره کل زندان های استان از محل کنترل آسیب های اجتماعی خبر داد.
شفیع شفیعی افزود: این اعتبارات با هدف اجرای برنامه ها در راستای کاهش آسیب های اجتماعی و توانمندسازی نوجوانان اختصاص یافته است.
وی با اشاره به بروز آسیب های اجتماعی در محلات حاشیه شهر گفت: حاشیه نشینی جزو پنج آسیب اول شناخته میشود و در حال حاضر به طور متوسط 11 درصد جمعیت استان حاشیه نشین هستند.
وی ادامه داد : سه شهر اردبیل ، مشگین شهر و پارس آباد بیشترین درصدد حاشیه نشینی را به خود اختصاص داده اند.
در این جلسه مدیران دستگاه های اجرایی از جمله اداره کل زندان های استان ، بهزیستی استان ، آموزش و پرورش ، ورزش و جوانان و حوزه هنری برنامه های اجرا شده خود در خصوص کاهش بروز آسیب های اجتماعی را ارائه کردند.
3006/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.