بهبود علیزاده روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مدیریت جهاد کشاورزی این شهرستان با پرداخت 76 میلیارد و 722 میلیون ریال تسهیلات بانکی از محل اعتبارات تسهیلاتی اشتغال روستایی و عشایری زمینه اجرای 69 طرح با اشتغال 117 نفر در این شهرستان را فراهم کرد.
وی گفت: علاوه بر این با پرداخت 15 میلیارد و 916 میلیون ریال از محل اعتبارات تسهیلاتی اشتغال فراگیر این مدیریت موفق به اجرای 27 طرح اشتغال زا با ایجاد اشتغال برای 33 نفر در بخش های مختلف کشاورزی ، باغداری ، دامداری و راه اندازی صنایع تبدیلی شده است.
وی اظهار داشت: با هدف افزایش راندمان تولید و کاهش هزینه های بخش تولیدات کشاورزی نیز 15 میلیارد و 271 میلیون ریال تسهیلات از محل تسهیلات مکانیزاسیون کشاورزی به کشاورزان متقاضی خرید تراکتور وادوات مکانیزه کشاورزی پرداخت شده است.
علیزاده از اجرای طرح های اصلاح نژاد دام در دامداری های متقاضی این طرح ها در مناطق مختلف این شهرستان خبر داد و افزود: 2 هزار و 700 راس دام سبک با استفاده از نژاد رومانف و سافولک و 2 هزار راس دام سنگین نیز با بکارگیری نژاد سمینتال اصلاح نژاد شده است.
مدیر جهاد کشاورزی خلخال با بیان اینکه با هدف دستیابی به سیاست های اقتصاد مقاومتی از هرگونه طرح های گلخانه ای تولید سیفی ، گل های زینتی و گیاهان دارویی در این شهرستان حمایت می شود، بیان کرد: برای توسعه گشت گلخانه ای محصولات کشاورزی تاکنون برای احداث 26 هزار و 500 متر مربع فضای گلخانه ای پروانه تاسیس صادر شده است.
خلخال در جنوب اردبیل قرار دارد.
7119/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.