به گزارش روز دوشنبه ایرنا، علی علایی در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان پارس آباد افزود: نرم و استاندارد فضای ورزشی برای این شهرستان 120 سانتی متر می باشد که رسیدن به آن در افق سال 1400 بسیار سخت بوده و به جز موضوع اعتبار به یک عزم و همت همگانی نیازمند است .
وی همچنین با تاکید بر کیفیت گرایی در برنامه های ویژه جوانان گفت: ارائه آمارهای غیر واقعی از سوی برخی دستگاهها غیرقابل پذیرش بوده و می بایست برنامه ها اجتماع محور بوده و به جای کمیت می بایست کیفی بوده و ضمانت اجرایی نیز داشته باشد.
علایی بر تداوم و تنوع برنامه های فرهنگی ورزشی و تفریحی در تابستان برای گروههای مختلف سنی تاکید کرد و ادامه داد : برنامه های مناسب در این زمینه سبب تقویت مهارتهای جوانان و ترک عادت های نادرست و دوری از فضای آلوده مجازی شده و به توانمندی جوانان و نوجوانان کمک می کند‌.
رئیس ستاد ساماندهی امور جوانان ارایه بسته های تشویقی و بستر سازی مناسب برای جوانان و نوجوانان در محیط های ورزشی و فرهنگی را سبب پویایی و نشاط جامعه دانست و گفت: تمامی دستگاه های عضو ستاد ساماندهی باید برای اوقات فراغت جامعه هدف خود فراخوان داده و برنامه ریزی داشته باشند.
فرماندار پارس آباد آموزش و پرورش را یکی از ارکان اساسی تربیت جامعه دانست و اظهار کرد: آموزش یکی از مهارت های هنری و فنی در کنار فعالیت های درسی می تواند موجب تقویت و خود اشتغالی دانش آموزان و دانشجویان بعد از دوره دانش اموختگی بوده و به استقلال آنها بینجامد.
علایی دایر کردن دوره ها و کلاس های آموزشی و فرهنگی برای مناطق و محلات کم درآمد را یکی از اولویت های دستگاههای فرهنگی دانست و گفت: اجرای برنامه ها در کاهش بزهکاری و ناهنجاری های اجتماعی بسیار مفید و موثر بوده و موجب ایجاد و افزایش اشتغال می شود.
پارس آباد دومین شهرستان پرجمعیت استان بوده و در 120 کیلومتری شمال اردبیل واقع است.
6016/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.