به گزارش خبرنگار ایرنا ، بهروز ندایی روز شنبه در جلسه کارگروه بانوان و خانواده و جشنواره پژوهش بانوان افزود: آن دسته از بانوانی هم که در مسوولیت هایی مانند مشاوران دستگاه های اجرایی انجام وظیفه می کنند باید از مزایا و تشویق هایی بهره مند شوند.
وی با اشاره به انجام پژوهش های علمی و کاربردی توسط بانوان شاغل در دانشگاه ها و دستگاه های اجرایی خواستار استفاده دستگاه های دولتی از سه درصد اعتبار پژوهشی شد.
ندایی افزود: برخی از دستگاه های اجرایی از اعتبارات پژوهشی خود استفاده نمی کنند که لازم است این موضوع در اولویت فعالیت های دستگاه ها قرار گیرد.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل هم در این جلسه با اشاره به برگزاری جشنواره پژوهشی بین بانوان استان هدف از این جشنواره را ایجاد انگیزه برای نقش آفرینی بانوان در عرصه های علمی ، الگوسازی بانوان و توجه به نقش ارزنده زنان در جامعه عنوان کرد.
فریبا محمدلو افزود: همچنین معرفی فعالیت های علمی و پژوهشی بانوان در سطح جامعه از دیگر اهدف برگزاری جشنواره پژوهشی بانوان است.
وی گفت: 135 اثر پژوهشی به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده بود که با بررسی های انجام گرفته 14 اثر به عنوان آثار برتر و قابل تقدیر شناخته شد.
در پایان این جلسه از نفرات برتر جشنواره پژوهشی بانوان استان اردبیل رذبا اهدای لوح تقدیر و جوایزی تجلیل شد.
3006/ 1257
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.