به گزارش روز سه شنبه ایرنا، حسن قبادی در بازدید از جاده های منطقه خروسلو افزود: از مهمترین پروژه های اجرایی در این زمینه عملیات چهار خطه کردن جاده بیله سوار تا سه راهی گوگ تپه به طول 7.5 کیلومتر با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد تومان است.
وی بیان کرد: پروژه بهسازی راه روستایی مرادلو به قشلاق اللهوردی به طول 2.5 کیلومتر با اعتباری بالغ بر صد و هشتاد میلیون تومان، پروژه بهسازی راه روستایی عالشان به سید آباد با 2.3 کیلومترطول با اعتباری بالغ بر چهارصد میلیون تومان، پروژه بهسازی راه روستایی گوردیگل به طول 2کیلومتر با اعتباری بالغ بر دویست میلیون تومان، جاده اوجاق قشلاق به طول پنج کیلومتر با اعتباری بالغ بر یک میلیارد پانصد میلیون تومان
، احداث وبهسازی مسیر روستای داش بلاغ به دمیر چی خرابسی به طول 2.3 کیلومتر با اعتباری بالغ بر 120میلیون تومان از محل اعتبارات ارزش افزوده روستاهای فاقد دهیاری از جمله پروژه های راه سازی در حال اجرا در این شهرستان می باشد.
وی بیان کرد: راه از شاخص های اصلی توسعه هر منطقه است و داشتن جاده های مواصلاتی مناسب باعث پیشرفت خواهد.
قبادی اضافه کرد: امسال پروژه های خوبی در شبکه راه های شهرستان به ویژه در منطقه خروسلو که ظرفیت بالایی در حوزه گردشگری دارد در حال اجراست و تلاش خواهد شد با جذب اعتبار بیشتر راه های شهرستان بیش از گذشته بهبود یابد.
بیله سوار مغان در شمال اردبیل و در همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد. تنها پایانه و گمرک بین المللی استان اردبیل در این شهرستان واقع است.
6016/6018
1
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.