به گزارش ایرنا ، سخاوت بیرامی روز چهارشنبه در آیین گرامیداشت روز معلم افزود: از این تعداد 151 نفر در بخش آموزشی ، 34 نفر در بخش خدمات و 39 نفر در حوزه دبیران تربیتی مدارس هستند که اگر این نیرو برای سال تحصیلی آینده تامین نشود آموزش و پرورش خلخال با مشکل جدی روبرو خواهد شد.
وی گفت: در حالی که هر سال بر تعداد دانش آموزان این منطقه اضافه شده و وسعت کار دستگاه تعلیم و تربیت بزرگتر می شود، آموزش و پرورش به جای افزایش نیروی انسانی بدلیل محدودیت های موجود در بخش جذب نیرو و استخدام روز به روز در حال کوچک شدن است.
بیرامی با بیان اینکه با توجه خاص دولت به بحث فضاهای آموزشی کمبود فضای آموزشی و تجهیز مدارس به امکانات آموزشی جدید برطرف شده، اظهار داشت: کمبود نیروی انسانی با توقع مردم در مسیر ارتقای سطح تحصیلی در مدارس این منطقه همخوانی ندارد.
او همچنین از افزایش 100 درصدی آمار پذیرفته شدگان در آزمون کنکور سراسری سال 97 این شهرستان در مقایسه با سال 96 خبر داد و گفت: این موفقیت در نتیجه تغییر منطقه بندی کنکور خلخال حاصل شده است.
وی با تقدیر از تلاش و پیگیری نماینده مردم منطقه در مجلس جهت تغییر منطقه بندی کنکور خلخال از منطقه 2 کشوری به 3 اظهار کرد: بر اساس اعلام سازمان سنجش کشور در حالی که تعداد پذیرفته شدگان کنکور سراسری سال 96 در این منطقه 75 نفر بوده این میزان با بیش از 100 درصد افزایش به 155 نفر در کنکور سال 97 رسید.
خلخال در جنوب اردبیل قرار دارد.
7119/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.