به گزارش ایرنا ، ارژنگ عزیزی در جلسه اقتصاد مقاومتی شهرستان نیر افزود: با توصیه استاندار اردبیل جلسات مداومی در شهرستان های استان برگزار و در این جلسات مشکلات سرمایه گذاران در بخش های مختلف بررسی و حل خواهد شد.
او اظهارداشت: باید به صورت هفتگی یا ماهانه که به پیشنهاد اعضا مشخص خواهد شد جلساتی برگزار شود تا در این جلسات شورای اقتصاد مقاومتی استان تجارب و الگوها به اشتراک گذاشته شده و از حداکثر ظرفیت اختیارات استانی برای رفع مشکلات استفاده شود.
وی اساس اقتصاد مقاومتی را سیاست های ابلاغی رهبر معظم انقلاب اسلامی دانست که در این راستا و در تدوین و اجرای برنامه های حوزه اقتصاد مقاومتی باید توجه کرد که با اجرای این کارها کدام سیاست ها اجرایی می شود و تحقق می یابد.
عزیزی گفت: پروژه های اقتصاد مقاومتی در راستای سیاست های ابلاغی اقتصاد مقاومتی اعلام شده از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی اجرا و تکمیل خواهند شد..
وی اظهار داشت: در جلسه اقتصاد مقاومتی شهرستان نیر هم برخی از طرح های سرمایه گذاری از جمله کارخانه های آبمعدنی شهرک تخصصی آب و بحث سرمایه گذاری در بخش گردشگری و کشاورزی اجرا شد که برخی از این طرح ها با گرفتن تسهیلات در حال احداث هستند و برخی دیگر نیز با صدور دستورات مورد نظر مسائل و مشکلات آنها در آینده نزدیک مرتفع خواهد شد.
صدیف بدری ، نماینده مردم اردبیل ، نیر ، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی هم در این جلسه با اشاره به رفع موانع و مشکلات سرمایه گذاران در بخش های مختلف گفت: امسال سال رونق تولید است که از سوی مقام معظم رهبری نامگذاری شده و به تمام مسئولان استان تکلیف است که در راستای تحقق شعار سال تلاش کنند.
او اظهار داشت: شهرستان نیر در حوزه های مختلف گردشگری ، آب و کشاورزی پتانسیل های بالقوه ای دارد و با حمایت دولت سرمایه گذاری های خوبی در آن انجام و از محل اشتغال پایدار روستایی تسهیلات ویژه ای به این سرمایه گذاران اختصاص یافته و از محل فرصت های تبصره 18 از این سرمایه گذاران قرار است حمایت ویژه ای نیز صورت گیرد.
7116/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.