به گزارش ایرنا ، مراد فتحی روز سه شنبه در جلسه شورای برنامه ریزی زندان های استان افزود: پارسال هزار و 500 نفر از زندانیان استان با کمک خیرین ، کمک های مردمی از طریق برنامه ماه عسل ، ستاد دیه با همیاری خیرین و تلاش شوراهای حل اختلاف شعبات زندان ها از زندان ها آزاد شدند.
او اظهار داشت: این تعداد آزادی برای استان اردبیل رقم قابل توجهی و حرکت مبارکی است که انتظار داریم با فرهنگ سازی و پیگیری موضوع ادامه یابد.
وی گفت: معیار مطلوب ما زمانی است که بدانیم امنیت در زندان ها حاکم شده و زندانیان برای بازگشت سعادتمندانه به آغوش اجتماع به باور رسیده اند.
فتحی همچنین با اشاره به نقش حرفه آموزی و اشتغال در زندان ها بر افزایش میزان شرکت کنندگان در کلاس های حرفه آموزی و ایجاد بستر اشتغال بیشتر از دستاورد سال پیش در سال جاری تاکید کرد.
مدیرکل زندان های استان اردبیل همچنین تبعیض را آفت مدیریت برشمرد و از روسای زندان ها و مسئولان خواست تا در برخورد با کارمندان ، سربازان و زندانیان با رویه ای عادلانه و دور از تبعیض رفتار کنند.
به گفته فتحی ، مدیریت در زندان ها به مثابه اتاق شیشه ای است و هیچ چیز از منظر دیگران مخفی نخواهد ماند . رفتار عادلانه ما آرامش ، امنیت و تلاش مضاعف برای رسیدن به اهداف تعیین شده را در پی خواهد داشت.
وی همچنین بر رعایت حقوق شهروندی ، رسیدگی مستمر به امور زندانیان ، سرکشی به خانواده های مددجویان و رفع مشکلات مادی و معنوی آنها از طریق انجمن های حمایت ، بررسی مشکلات سربازان وظیفه ، اهتمام در آموزش های دینی ، عقیدتی و حرفه آموزی سربازان تاکید کرد.
6018/6016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.