به گزارش ایرنا ، علیرضا خلیلی روز دوشنبه در نشست با فرماندار خلخال افزود: با راه اندازی تعاونی های جدید زمینه برای ایجاد 145 فرصت شغلی در شهرستان فراهم شده است.
وی بیان کرد: با وجود رکود بازار و نوسان قیمت مواد اولیه ، در حال حاضر 125 تعاونی با 985 نفر عضو در زمینه های مختلف تولیدی در این شهرستان فعالیت دارند.
او اظهار داشت: در راستای حمایت از تعاونی های راکد و یا نیمه فعال منطقه ، پارسال با پرداخت 18 میلیارد ریال تسهیلات بانکی زمینه فعالیت دوباره تعدادی از این تعاونی ها فراهم شد.
خلیلی از تحقق 100 درصدی تعهد ایجاد اشتغال خلخال در سال گذشته خبر داد و گفت: در سال 97 با تلاش های صورت گرفته زمینه ایجاد هزار و 137 فرصت شغلی جدید در این شهرستان فراهم شده است.
او افزود: در سال گذشته همچنین موفق به دستیابی اهداف توسعه صنعت فرش با هدف گذاری اشتغال 500 نفر و ایجاد مشاغل خانگی با پرداخت 8 میلیارد و 700 میلیون ریال تسهیلات ارزان قیمت به مجریان طرح شدیم.
او با گرامیداشت هفته کارگر از برنامه ریزی برای اجرای ده ها برنامه در ایام این هفته در مناطق مختلف این شهرستان از جمله برگزاری همایش پیاده روی با خانواده ، دیدار با خانواده شهدای کارگر ، غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدا و بررسی نزدیک مسائل و مشکلات کارگری و کارفرمایی خبر داد.
فریدون بابایی ، فرماندار خلخال نیز در این نشست با تقدیر از تلاش کارکنان اداره تعاون ، کار و رفاه اجتماعی این شهرستان در دستیابی به اهداف تعهد ایجاد اشتغال در سال گذشته گفت: انتظار می رود این روند در سال جاری نیز ادامه داشته باشد.
خلخال در جنوب اردبیل واقع است.
6018/7119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.