به گزارش ایرنا، بارش برف از بامداد امروز در خلخال شدت گرفته و گزارش های دریافتی از جاده های ارتباطی خلخال به اسالم و اردبیل به سرچم نیز حاکی از افزایش بارش برف و کولاک در این جاده ها و کندی تردد وسایط نقلیه است.
محمد قربانی رییس راهداری و حمل ونقل جاده ای خلخال در گفتگو با ایرنا از برفروبی و نمک پاشی جاده ارتباطی اردبیل به سرچم در داخل حوزه استحفاظی این شهرستان خبرداد وگفت:هم اکنون تردد بدون زنجیر چرخ خودروها در سطح گردنه برف گیر این محور ارتباطی استان امکان پذیر شده است.
وی گفت: با وجود برف روبی و نمک پاشی گردنه الماس واقع در جاده خلخال به اسالم شدت بارندگی به همراه یخ زدگی سطح جاده ناشی از برودت هوا لزوم بهمراه داشتن زنجیر چرخ برای عبور ازاین گردنه را ضروری کرده است .
اداره هواشناسی استان اردبیل از بارش باران در شهرستان های شمالی استان و برف در مناطق مرکزی و جنوبی استان خبر داده و اعلام کرد که سامانه سرد و بارشی از عصر دوشنبه در استان شدت گرفته و تا قبل از ظهر سه شنبه فعال خواهد بود.
این منبع افزود: هر چند هسته مرکزی سامانه بارشی عصر سه شنبه از استان خارج خواهد شد اما هوای سرد تا ظهر پنجشنبه باقی مانده و دما بین 3 تا 7 درجه در مناطق مختلف استان در نوسان خواهد بود.
6018/7119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.